اخبار داغ

شامگاه دوشنبه رخ داد؛

وقوع حادثه در محور مغویه-پارسیان هرمزگان/ بونکر حامل گاز در مسیر مواصلاتی رها شده است+تصاویر

وقوع حادثه در محور مغویه-پارسیان هرمزگان/ بونکر حامل گاز در مسیر مواصلاتی رها شده است+تصاویر
بونکر حامل گاز پس از رخداد حادثه و واژگون شدن در میان جاده دو طرفه بندرمغویه به پارسیان، از شامگاه گذشته تا کنون به حال خود رها شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ پیگیری های خبرنگار میدانی هرمز حاکی از رخداد سانحه تصادفی است که شامگاه دوشنبه حوالی ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه در محور مواصلاتی مغویه بندرلنگه به سمت پارسیان اتفاق افتاده است.

سرهنگ اسماعیل تنها جانشین پلیس راه استان هرمزگان در خصوص علت این حادثه اظهار کرد: عدم توجه به جلو توسط راننده بونکر عامل اصلی این تصادف جاده ای بوده است.

تنها با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است گفت: وجود این بونکر حامل گاز در میان راه می تواند تبعات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

وی در خصوص نحوه تردد خودروها در این مسیر مسدود مواصلاتی عنوان کرد:عبرو و مرور خودروها از مسیر خاکی قبل و بعد از محل وقوع حادثه در حال انجام است.

حسین دریوشی معاون عمرانی فرمانداری شهرستان بندرلنگه در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص علت عدم جابه جایی بونکر حمل گاز اظهار کرد: اولویت به باز شدن مسیر تردد خودروهای عبوری بود که یک لاین از این مسیر به همت اداره راهداری باز شد.

دریوشی گفت: تانکر حامل گاز به دلیل شرایط ایمنی و اچ اس ای، امکان جا به جایی آن در شب وجود نداشت و در حال حاضر نیروهای راهداری با جرثقیل به محل حادثه جهت جابه جایی  تانکر حمل گاز اعزام  شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه