اخبار داغ

شهردار منطقه ۲۰ تهران :

اعتبارات جاری عقب‌ماندگی‌های کالبدی شهرری را جبران نمی‌کند

اعتبارات جاری عقب‌ماندگی‌های کالبدی شهرری را جبران نمی‌کند
شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: اعتبارات جاری به تنهایی قادر به حل مشکلات انباشته و عقب‌ماندگی‌های کالبدی در شهرری نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، فرهاد افشار ظهر امروز در جلسه صحن رسمی شورای شهر تهران اظهار کرد: با توجه به چالش‌ها و کاستی‌های پیش روی شهرری، برنامه‌ریزی در ۱۰ موضوع راهبردی تدوین و اجرایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: برنامه‌ریزی در راستای حل مسائل مالی، مشکلات درون سازمانی، عدم توسعه‌یافتگی نیروی انسانی، مدیریت پسماند، پایدارسازی منابع درآمدی و برقراری توازن بین هزینه‌ها و درآمدها از مهمترین راهکارهای حذف و برداشتن موانع و مشکلات در حوزه شهرری است.
,
 
,
شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به سهم ۵۰ درصدی حمل و نقل عمومی در سفرهای درون شهری در شهرری، بیان کرد: از این میزان ۱۰ تا ۱۲ درصد به خطوط مترو تعلق دارد، البته برنامه‌ریزی‌ها برای افزایش خطوط و ارتقاء این سهم تا ۲۵ درصد در حال اجرا است.
,
 
,
افشار خاطرنشان کرد: تدوین و خلق نرم‌افزار "شهروند" به منظور کاهش ۳۰ درصدی هزینه‌ها در حوزه پسماند و افزایش ۵۰ درصدی رضایتمندی شهروندان، افزایش تاب‌آوری و مدیریت بحران در منطقه و بازنگری و بهسازی اراضی ۲۰۰ هکتاری حریم حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در راستای بهره‌برداری‌های اقتصادی و تقویت گردشگری در منطقه از دیگر اقدامات انجام شده است.
,
 
,
وی با اشاره به تحقق ۳۷ درصد معادل ۴۸ میلیارد از اعتبار ۷۲ میلیارد تومانی در شهرداری منطقه ۲۰ تهران، افزود: این پتانسیل وجود دارد تا پایان امسال سال ۱۰۰ درصد ظرفیت درآمدی منطقه در قالب درآمد تکلیفی محقق شود.
,
 
,
شهردار منطقه ۲۰ تهران در ادامه به روند افزایشی پروژه‌های شهری طی سال‌های اخیر اشاره و تاکید کرد: ظرف سال گذشته پروژه‌های مشارکتی به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد تومان اجرایی شده و شهروندان از عواید آن‌ها بهره‌مند شده‌اند.
,
 
,
افشار با اشاره به موقعیت توپوگرافی شهرری و انتقال آلودگی‌های کلانشهر تهران از طریق وزش باد به این منطقه، ادامه داد: با توجه به اینکه ری همواره آلوده‌ترین نقطه شهر تهران به شمار می‌رود، با افزایش سرانه فضای سبز و احداث بوستان‌های جدید در راستای کاستن از میزان آلایندگی‌ها تلاش کرده‌ایم.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه تخصیص اعتبارات جاری به تنهایی قادر به حل مشکلات انباشته و عقب‌ماندگی‌های کالبدی در شهرری نیست، گفت: می‌بایست اعتبارات به مراتب بیشتری برای جبران کاستی‌های انباشته در کنار ارائه خدمات روزآمد و مورد نیاز تخصیص و تحقق یابد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه