اخبار داغ

استاندار خراسان شمالی خبر داد؛

ساخت ۴۰ واحد مسکونی در منطقه زلزله زده هاور

ساخت ۴۰ واحد مسکونی در منطقه زلزله زده هاور
محمدعلی شجاعی گفت: با بررسی های صورت گرفته توسط بنیاد مسکن ، چهل واحد مسکونی در روستای زلزله زده هاور از توابع شهرستان مانه و سملقان در استان خراسان شمالی احداث می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی صبح امروز در حاشیه بازدید از روستای زلزله زده هاور از توابع شهرستان مانه و سملقان اظهارکرد : از چهل واحد فوق، ۹ واحد به مرحله سقف، ۲۱ واحد به مرحله فونداسیون و سایر واحدها در حال پی کنی و برای ۳۹ واحد نیز تشکیل پرونده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

شجاعی با اشاره به اینکه اولویت های اصلی ما در این روستا راه دسترسی، ارتباطات و اتمام واحد‌های مسکونی است، گفت: هم به لحاظ اعتبارت و هم عملیات آغاز به کار ، این منطقه به صورت ویژه دیده شده است.

,

وی افزود: پس از وقوع زلزله به فاصله اندکی چندین تیم به این روستا اعزام شدند که مصوبات ویژه ای هم برای حل مشکلات این روستا به تصویب رسید.

,

شجاعی با بیان اینکه ده کیلومتر از راه دسترسی روستای هاور صعب العبور و کوهستانی است ، تصریح کرد: به دلیل وجود چنین شرایطی درصدد اتمام آوار برداری و حمل مصالح تا قبل از شروع فصل سرما هستیم.

,

نماینده دولت در خراسان شمالی با تاکید بر این نکته که هدف اصلی اسکان مردم در واحد‌های احداثی تا شروع فصل سرما است، خاطرنشان کرد: دستوراتی مبنی بر تسریع واحد‌های مسکونی به بنیاد مسکن استان داده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه