اخبار داغ

فرماندار دلفان:

وضعیت کرونا در دلفان بحرانی است/ ضرورت تسریع در روند واکسیناسیون

وضعیت کرونا در دلفان بحرانی است/ ضرورت تسریع در روند واکسیناسیون
درمنان گفت: وضعیت دلفان از نظر ابتلا به کرونا، قرمز و نگران‌کننده بوده و بایستی رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم جدی گرفته شود و روند واکسیناسیون عمومی سرعت بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نورالدین درمنان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: موج جدید شیوع ویروس کرونا با سرعت واگیر بیشتری در حال افزایش است، بایستی در این زمینه سرعت واکسیناسیون عمومی را بالا برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به اینکه وضعیت بیماری کرونا در دلفان نگران‌کننده است، افزود: آمار بیماران روند افزایشی دارد و تخت‌های آی سی یو تنها بیمارستان شهرستان در حال تکمیل است.

,

فرماندار دلفان بابیان اینکه کشور درخطر حمله‌ نوع لامبدای ویروس کووید۱۹ قرار دارد، عنوان کرد: تنها راهکار در جهت کنترل بیماری کرونا، افزایش سرعت واکسیناسیون عمومی است.

,

وی تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، عدم حضور در تجمعات و دورهمی ها، عروسی و عزا می‌تواند مانع شیوع بیشتر کرونا شود که همه باید نسبت به رعایت این موارد اهتمام جدی داشته باشند.

,

درمنان یادآور شد: در شرایط کنونی که هنوز واکسیناسیون عمومی کامل نشده تنها راه مقابله با این ویروس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تعطیلی بسیاری از برنامه‌ها در وضعیت قرمز است تا شرایط اندکی بهبود یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه