اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

یک میلیون نفر در گلستان عضو تعاونی هستند/ ۵۵ درصد گلستانی‌ها سهام عدالت دارند

یک میلیون نفر در گلستان عضو تعاونی هستند/ ۵۵ درصد گلستانی‌ها سهام عدالت دارند
مازندرانی گفت: ۲۷ هزار و ۷۸۲ فرصت شغلی تعاونی‌ها استان گلستان به وجود آورده و یک میلیون نفر نیز در سطح استان گلستان عضو این تعاونی‌ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما، سعید مازندرانی با اشاره به برنامه‌های هفته تعاون در استان گلستان گفت: در این هفته برنامه های متنوعی از جمله تجلیل از تعاونی های برتر، نشست تخصصی با تعاونی ها و همچنین بهره‌برداری از پروژه های تعاونی برگزار شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: در این هفته ۱۳ طرح با اعتبار ۸۷۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶۲ نفر در استان گلستان به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
,

مازندرانی بیان کرد: در بحث جشنواره تعاونی برتر، ۱۷ تعاونی استانی برتر انتخاب شدند که در حوزه های مسکن، دهیاری ها، تولید مواد شیمیایی، صنایع دستی و خدمات برگزیده شدند و یک تعاونی نیز به عنوان تعاونی کشاورزی و مرتع داری در سطح ملی نیز شایسته تقدیر شد.

,

وی خاطرنشان کرد: در این هفته تور مجازی با تعاونی های برتر را نیز برگزار کردیم که با حضور دانشجویان و جوانان و اساتید حوزه تعاون برگزار شد.

,

این مقام مسئول برگزاری مسابقات فرهنگی، نشست با خبرنگاران را از دیگر برنامه های هفته تعاون در گلستان برشمرد و یادآور شد: در این هفته سعی کردیم که تعاونی هایی که مشکلات مالی داشتند حمایت کنیم و بر این اساس ۱۱ تعاونی به مبلغ هشت میلیارد و پانصد میلیارد تومان از تسهیلات ارزان قیمت استفاده کردند.

,

مازندرانی با اشاره با بیان اینکه دو هزار و۹۷۵ تعاونی فعال و ثبت شده  داریم، متذکر شد: حمایت‌های بیمه ای برای یک هزار و ۴۰ عضو تعاونی در استان گلستان را از دیگر اقدامات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد.

,

وی خاطرنشان کرد: ۲۷ هزار و ۷۸۲ فرصت شغلی تعاونی ها استان گلستان به وجود آورده و  یک میلیون نفر نیز در سطح استان گلستان عضو این تعاونی ها هستند.

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: عدم اجرای معافیت مالیاتی به دلیل تامین اعتبار لازم، مالیات، ارائه تسهیلات بانکی و تسهیل تضامین از جمله چالش های تعاونی ها به شمار می رود.

,

مازندرانی تاکید کرد: یکی از چالش های دیگر در تعاونی های استان این است که مدیران تعاونی از سطج بالایی برخوردار نیستند.

,

وی به موافقت رئیس جمهور برای جذب بازمانده سهام عدالت اشاره کرد و گفت: هنوز دستورالعمل اجرایی ابلاغ نشده است و به ابلاغ مصوبه دولت به این مهم اقدام می کنیم.

,

این مقام مسئول تاکید کرد: در سطح  کشور ۴۲ میلیون نفر سهام عدالت دارند و در استان گلستان نیز ۵۵ درصد مردم از سهام عدالت برخوردار هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه