اخبار داغ

برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهردار فریدونشهر/ توسعه فریدونشهر با مدیران جهادی میسر می‌شود

برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهردار فریدونشهر/ توسعه فریدونشهر با مدیران جهادی میسر می‌شود
مراسم تودیع و معارفه شهردار فریدونشهر برگزار و ابراهیم باتوانی رسماً به این سمت منصوب شد. در این مراسم ضمن بیان اجمالی فعالیت شورای اسلامی پنجم شهر فریدونشهر و شهردار سابق، بر لزوم مغتنم شمردن فرصت پیش آمده به سبب هماهنگی قوای سه گانه برای توسعه فریدونشهر تأکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ پیرو صدور حکم شهرداری فریدونشهر توسط استاندار اصفهان برای ابراهیم باتوانی، دیروز در شصت و هفتمین سال تأسیس شهرداری فریدونشهر، مراسم تودیع و معارفه شهردار با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و اعضای شوراهای اسلامی پنجم و ششم فریدونشهر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد و طی آن ضمن تقدیر از زحمات یک ماهه رضا رفیعی، سرپرست شهرداری، سیدهاشم حسینی از این سمت تودیع و ابراهیم باتوانی رسماً به عنوان کلیددار شهر فریدونشهر منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, ,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

*ارتقای شاخص‌های توسعه فریدونشهر نیازمند روحیه جهادی مدیران است

, *ارتقای شاخص‌های توسعه فریدونشهر نیازمند روحیه جهادی مدیران است, *ارتقای شاخص‌های توسعه فریدونشهر نیازمند روحیه جهادی مدیران است,

فرماندار فریدونشهر در این جلسه ارتقای شاخص‌های توسعه در فریدونشهر را نیازمند روحیه جهادی دانست و با اشاره به این که این شهرستان از پتانسیل محدودی برای این منظور برخوردار است آن چه می‌تواند موجب تحول در فریدونشهر شود را تلاش برای اخذ سهم این شهرستان از منابع ملی و استانی دانست.

,

رضا صفری بدنه کارمندان شهرداری را نیروهای همراهی خواند که در شرایط سخت جغرافیایی و با حداقل‌های مالی مشغول خدمت هستند.

,

وی با تقدیر از زحمات شورای قبل، دوره شورای پنجم در نقاط مختلف کشور را همراه با حواشی خواند که تا حدی به اعتماد عمومی آسیب وارد کرد ولی شورای فریدونشهر را از بسیاری از این حواشی دور عنوان کرد.

,

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی، امام جمعه فریدونشهر، با بیان توصیه‌های اخلاقی در باب باری که قبول مسئولیت بر دوش انسان می‌گذارد از توصیه امیرالمؤمنین -علیه السّلام- به مالک اشتر در باب رعایت حق اقشار ضعیف جامعه سخن گفت و با سنگین شمردن مسئولیت شهرداری، بر لزوم رعایت حق الناس در این جایگاه تأکید کرد.

,

 

,

*دستگاه قضا اجازه نمی‌دهد بروکراسی مشکلدار اداری جلو پیشبرد پروژه‌ها در شهرستان را بگیرد

, *دستگاه قضا اجازه نمی‌دهد بروکراسی مشکلدار اداری جلو پیشبرد پروژه‌ها در شهرستان را بگیرد, *دستگاه قضا اجازه نمی‌دهد بروکراسی مشکلدار اداری جلو پیشبرد پروژه‌ها در شهرستان را بگیرد,

دادستان فریدونشهر هم در این مراسم با تأکید بر این که همه مسئولان به نوعی منتخب مردم هستند از لزوم حمایت و پشتیبانی از منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر تأکید کرد و با بیان این که مطابق قانون پیگیری حقوق عامه برعهده دادستان است بر لزوم پیگیری و پاسخ سریع شورا و شهرداری و همچنین سایر دستگاه‌های اداری به مکاتبات دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی تأکید کرد.

,

نورالله بهمنی شهردار و شورای اسلامی شهر فریدونشهر را توصیه کرد به رعایت عدالت در ارائه خدمات و یکسان سازی ارائه مجوز ساخت و گفت: عدم توجه به این موضوع و تناقضات در صدور مجوزهای ساخت طی سال‌های اخیر سبب بدبین شدن مردم شده است.

,

وی از لزوم شفاف سازی و آگاه سازی مردم نسبت به امور شهری و شهرداری سخن به میان آورد و از نقش شهرداری در فرهنگ و امنیت مردم سخن گفت و از شورای شهر و شهردار خواست برنامه‌های خود را در معرض شور عمومی قرار داده و نظر نخبگان را در مورد تصمیمات و برنامه‌های خود جویا شوند.

,

دادستان فریدونشهر خواستار پیگیری طرح‌های نیمه تمام شورا و شهردار قبل همچون تجهیز آتش نشانی و یا طرح پایش تصویری شهر شد.

,

بهمنی با بیان این که دوره پیش رو با توجه به روی کار آمدن دولت، مجلس و دستگاه قضائی انقلابی، دوره تلاش و کار جهادی است و نباید این فرصت را از دست بدهیم، هماهنگی بین قوای سه گانه کشور را موقعیت مغتنمی برای پییشرفت کشور و در پی آن شهرستان دانست.

,

وی به موضوع تناقضات بخشنامه‌ها و بروکراسی دست و پا گیر اداری اشاره کرد و با متذکر شدن اختیارات مسئولان قضائی شهرستان تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم بروکراسی اداری جلو پیشبرد پروژه‌ها در شهرستان را بگیرد و مسئولان در صورت مواجه شدن با چنین مشکلی حتماً مسئولان قضائی شهرستان را در جریان قرار دهند تا مطابق آن چه در قانون آمده، جلو این موانع را بگیریم.

,

 

,

*تقدیر از زحمات یک ماهه سرپرست پرکار شهرداری فریدونشهر

, *تقدیر از زحمات یک ماهه سرپرست پرکار شهرداری فریدونشهر, *تقدیر از زحمات یک ماهه سرپرست پرکار شهرداری فریدونشهر,

رئیس شورای شهر فریدونشهر هم در این جلسه با بیان این که آن چه امروز به نام فریدونشهر شناخته می‌شود مرهون زحمات همه شوراها و شهرداران و کادر شهرداری در ادوار گذشته تاکنون است از ایشان از جمله از زحمات یک ماهه رضا رفیعی، سرپرست شهرداری فریدونشهر، تقدیر کرد.

,

حسینعلی ملیانیان، شهردار جدید را از نیروهای جوان، بومی، انقلابی و جهادی این شهرستان خواند که دارای سوابق خوب عمرانی و تحصیلات مرتبط با شهرداری است.

,

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر فریدونشهر گفت: در یک ماه گذشته یعنی از زمان تحلیف شورای ششم و انتخاب رضا رفیعی به عنوان سرپرست شهرداری تاکنون پروژه‌های متعدد شهری اجرا و یا آغاز شده و اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

,

وی آغاز اصلاح فیزیکی و بازطراحی میدان استقلال، هدایت فاضلاب مسکن مهر توسط لوله برای آبیاری فضای سبز به جای رها شدن در جدول، آغاز احداث پارک بازی وحدت آباد، به سرانجام رسیدن یکی از پرونده‌های خیلی مهم و طولانی قضایی شهرداری، تعمیر و اصلاح بلوار ورودی شهر، آغاز احداث جاده اختصاصی خوشگوار، تعمیر و بازسازی جوی و جدول، آغاز بازسازی سالن بحران، زیرسازی معابر محدوده مسکونی زیر ترمینال روستایی و زیر اداره هواشناسی و آماده سازی برای آسفالت این معابر، آغاز زیرسازی پارک چهارصددستگاه، خط کشی تمام خیابان‌های شهر، زیرسازی و آسفالت مجتمع‌های جدیدالاحداث شهر، ادامه پروژه پد بالگرد و برگزاری جلسه تعمیر بند چشمه لاک پشتی با کشاورزان را از جمله این اقدامات برشمرد.

,

 

,

*فهرست اقدامات چهار ساله شورای پنجم و شهردار سابق فریدونشهر

, *فهرست اقدامات چهار ساله شورای پنجم و شهردار سابق فریدونشهر, *فهرست اقدامات چهار ساله شورای پنجم و شهردار سابق فریدونشهر,

شهردار سابق فریدونشهر سخنران دیگر این جلسه بود که به بیان مهمترین اقدامات چهار سال اخیر شهرداری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر فریدونشهر پرداخت.

,

سیدهاشم حسینی زیرسازی و آسفالت معابر شهری با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد ریال و به میزان ۲۴ هزار تن آسفالت، بهسازی و ساماندهی جایگاه اختصاصی عرضه‌ی سوخت شهرداری (پمپ بنزین) به مساحت ۶۵۰ متر مربع و با اعتبار بیش از ۲۲ میلیارد ریال،  پیاده‌روسازی، جدول‌بندی و ایجاد مسیر دفع آبهای سطحی به متراژ ۱۲۵۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال، بهسازی کشتارگاه دام و نوسازی ترمینال مسافربری شهری به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال، زیباسازی، ساخت و نصب المان‌های شهری، تهیه و نصب ست های ورزشی و ست پلی‌اتیلن بازی کودکان در پارک ها و معابر با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال، اصلاح هندسی و جداسازی لاین رفت و برگشت و ساماندهی معابر قسمت ورودی شهر، اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز، نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی موردنیاز در معابر شهری با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال، توسعه‌ی فضای سبز، ایجاد شبکه‌ی آبیاری کل فضای سبز شهری، درختکاری و گل کاری، انتقال آب از دوراهی چغیورت به سمت سد چشمه لاکپشت، احداث ۴ لاین جاده سلامت، احداث پارک سراب و بهسازی و مرمت دهانه‌ی خروجی چشمه‌ی این پارک، اصلاح هندسی پیاده‌رو حد فاصله بین فرهنگ و ارشاد تا سرچشمه پارک سراب، احداث سکوها و پارکینگ ورودی قسمت جنوبی پارک سراب، احداث سرویس های بهداشتی و حمام در قسمت جنوبی پارک سراب، تعمیر و نصب ۷ عدد برج نوری در پارک های محلی و پارک سراب و ۱۹۰ عدد پایه‌ی روشنایی در کل سطح پارک سراب و پارک‌های محلی، احداث تونل بزرگ نور و روشنایی و بهسازی و مرمت ویلاهای پارک سراب به ارزش مجموع ۵۵ میلیارد ریال، اجرای ممیزی املاک سطح شهر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال، اورهال کارخانه سنگ شکن به ارزش 3.5 میلیارد ریال، خرید سه دستگاه نیسان و یک دستگاه بالابر به مبلغ ۴ میلیارد ریال، جایگزینی و خرید ۲۰۰ عدد سطل زباله‌ی فلزی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال، احداث کانال دفن زباله با حجم ۱۲ هزار متر مکعب و اعتباری بالغ بر 1.2 میلیارد ریال، تعمیر ماشین آلات جمع آوری زباله با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال، تعمیرات ماشین آلات سبک و سنگین در طول چهار سال با هزینه مبلغ ۱۲ میلیارد ریال، خرید کامل ست امداد و نجات آتش‌نشانی شهرداری فریدونشهر به ارزش ۱۲ میلیارد ریال، بهسازی و مرمت ساختمان اداری شهرداری با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال و احداث ساختمان واحد خدمات شهری و فضای سبز به متراژ ۱۴۰ متر و اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال را مهمترین اقدامات عمرانی شهرداری در دوران مسئولیت خود برشمرد.

,

وی همچنین اظهار کرد: شهرداری فریدونشهر در امور فرهنگی شهر حضور فعال داشته است که از آن جمله اجرای جشن ها در مناسبتهای مذهبی و غیرمذهبی، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف صنایع دستی و محصولات بومی و محلی و تزئینات شهری در کل مناسبت‌های مذهبی و غیر مذهبی و مشارکت در تمام برنامه‌های ارگان‌ها، برگزاری جشنواره‌های برفی، پیاده‌روی‌های صبحگاهی، مسابقات دوچرخه‌سواری و غیره، شرکت در نمایشگاه بین‌المللی اقوام در اصفهان، شرکت در جشنواره اقوام در لرستان قلعه‌ی فلک‌الافلاک، بهسازی و مرمت تمثال مبارک شهدا در سطح شهر، برگزاری یادواره‌ی شهدا و غبار روبی مزار شهدا در مناسبتهای مختلف که مجموعاً بیش از ۳ میلیارد ریال در این بخش هزینه شده است را می‌توان نام برد.

,

شهردار جدید فریدونشهر هم در این جلسه با قرائت یادداشت‌هایی از شهرداران گذشته فریدونشهر، به تلاش‌هایی اشاره کرد که انجام شده تا فریدونشهر از شکل خود در سال 1333 به شهریت امروز درآمده است.

, ,
 
,
 
,
 
,
 
,

*باید به سمت حکمرانی شهری پیش برویم

, *باید به سمت حکمرانی شهری پیش برویم, *باید به سمت حکمرانی شهری پیش برویم,

ابراهیم باتوانی با اشاره به حقوق پایین کارکنان شهرداری، گفت: همه ادارات به شهرداری به عنوان ابزار کار نگاه می‌کنند در حالی که باید از مدیریت شهری عبور کنیم و به سمت حکمرانی شهری برویم و ادارات در میدان باشند تا مسائل شهری را به محوریت شهرداری حل کنیم.

,

وی در مورد موضوع آب، از کم کاری در احقاق حق مردم فریدونشهر در مرکز استان سخن گفت و ضمن تقدیر از تلاش‌های فرماندار در این رابطه در مرکز استان، بر لزوم پیگیری این مسأله تأکید کرد.

,

شهردار فریدونشهر با اشاره به مشارکت تنها هفت درصدی مردم فریدونشهر در پرداخت عوارض شهرداری، پایین بودن اعتماد عمومی به شهرداری را عامل این شاخص خواند و همین موضوع را سبب کمبود اعتبار و سرانجام عدم توانایی شهرداران قبلی در احداث زیرساخت‌های شهری دانست.

,

وی از مسئولان شهرستان خواست شهرداری را یاری کنند تا مشکلات اساسی مردم فریدونشهر را رفع کنند و از نقش اطلاع رسانی و آکاه سازی مردم از طرق مختلف همچون تریبون نماز جمعه برای مشارکت در آبادانی شهری و همچنین فرهنگ سازی و نیز مطالبه گری برای پیگیری مسائلی همچون احداث شبکه فاضلاب شهری سخن گفت.

,

در پایان این مراسم ضمن اهدای لوح تقدیر به شهردار سابق و اعطای حکم مسئولیت به شهردار جدید، از زحمات تعدادی از کارکنان شهرداری نیز تجلیل به عمل آمد.

, ,
 
,
 
,
 
,
 
,

در این مراسم همچنین با توجه به رفتن ابراهیم باتوانی، شهردار منتخب، از جمع شورای شهر، عضو علی البدل این شورا ایرج ملیانی به عنوان عضو جدید ششمین شورای اسلامی شهر فریدونشهر معرفی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه