اخبار داغ

مطرح کردن برخی اسامی برای استانداری با اهدافی خاص/ دبیر مجمع نمایندگان اصفهان: مجمع نمایندگان گزینه خاصی را مطرح نکرده است

مطرح کردن برخی اسامی برای استانداری با اهدافی خاص/ دبیر مجمع نمایندگان اصفهان: مجمع نمایندگان گزینه خاصی را مطرح نکرده است
دبیر مجمع نمایندگان اصفهان گفت: در مورد انتخاب استاندار در مجمع نمایندگان به این جمع‌بندی رسیده‌اند که درمورد هیچ شخصی به طور مصداقی اظهار نظر نکند، بعضی از رسانه‌ها به دنبال هدف خاصی سه الی چهار نفر از این افراد را مطرح کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ وزارت کشور به عنوان یک وزارتخانه مادر به شمار می رود و از نگاه های مختلف در سطح جامعه تاثیرگذار است. در سطح کشور هر کدام از وزارتخانه ها یک نماینده یا یک مدیرکل در هر استانی دارند که وظایفی را برعهده دارند اما وزارت کشور هماهنگ کننده تمام دستگاه های اجرایی است، به عبارت دیگر وزارت کشور مسئولیت هماهنگی و پیگیری ماموریت های دولت را در سطح هر استان از طریق استانداری، فرمانداری و بخشداری به عهده دارد. از سوی دیگر وزارت کشور هم مسئولیت امنیت داخلی را عهده دار است هم در بخش عمرانی اثر گذار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

در واقع وزیر کشور، استانداران، فرماندارن و بخشداران در خط مقدم خدمت رسانی به مردم بوده و باید از ویژگی های خاصی برای پیشرد اهداف این وزارتخانه که نقشی اثرگذار دارد، برخوردار باشند.

,

تغییر استانداران اما که در ابتدای تغییر تیم مدیریت اجرایی کشور اتفاق می‌افتد به این جهت که تیم جدید و تازه نفسی وارد عرصه خدمت می‌شود اتفاق مثبتی است اما نکته کلیدی در این اتفاق لزوم جایگزینی افراد کارآمد و کارآزموده در مسند مدیریت اجرایی استان ها به عنوان استاندار است.

,

دولت سیزدهم این روزها در میان انبوه مشکلات که از دولت قبل به آن رسیده نیاز به رسیدگی فوری و جهادی دارد باید مسئولان استانی خود را انتخاب کند، انتخاب افراد صالح و مقبول باعث ایجاد امید به تغییر در مردم خواهد شد در صورتی که عکس این مسئله نیز ممکن است رخ بدهد.

,

گمانه زنی های مختلفی این‌روزها در مورد گزینه های احتمالی استانداری اصفهان به گوش می‌رسد که گاها اسامی قابل تاملی نیز ذکر می‌شود، اما هیچ گاه تایید یا رد رسمی پیرامون آن ها صورت نگرفته است.

,

*مجمع نمایندگان گزینه خاصی را مطرح نکرده است

, *مجمع نمایندگان گزینه خاصی را مطرح نکرده است, *مجمع نمایندگان گزینه خاصی را مطرح نکرده است,

احسان تیموری در این رابطه در گفت و گو با صاحب نیوز گفت:در مورد انتخاب استاندار در مجمع نمایندگان به این جمع‌بندی رسیده‌اند که درمورد هیچ شخصی به طور مصداقی اظهار نظر نکند، بعضی از رسانه‌ها به دنبال هدف خاصی سه الی چهار نفر از این افراد را مطرح کرده‌اند اما به این دلیل که بعدها اگر استاندار خوب عمل نکند دولت پاسخگویی لازم را نخواهد داشت به این دلیل که مدعی می شود استاندار انتصاب شده به پیشنهاد ما بوده‌است لذا در مجموع جمع بندی این می‌شود که در مصداق ورود نکنند، بلکه چند معیار را بیان بکنند ، این چند شرط را باید داشته باشد و هر کس این شرایط را داشت از فیلتر اولیه عبور کند و سپس از میان ان افراد هر کس را که می‌خواهند انتخاب بکنند.

,

عضو شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان و دبیر مجمع نمایندگان اصفهان ادامه داد: قرار شده است که با اقای وحیدی صحبت بشود و در تعامل با ایشان به نقطه مشترکی برسند ولی در جمع بندی به اسم خاصی اشاره نشده است،بخشی از این معیار‌ها تعامل با نمایندگان است و یکی دیگر از این معیار‌ها بحث آب بوده است ک بنده بطور دقیق از این معیار‌ها خبر ندارم و تنها چند معیار گفته شده است و بنابراین نیست که رسانه‌ای بشود اما چندین شرط و به قول معروف متر برای انتخاب استاندار قرار داده بشود و در روزهای بعد خود اقای رییسی و یا وزیر کشور در این مورد تصمیم گیری بکنند.

,

تیموری پیرامون اخبار منتشر شده مبنی بر گزینه های مجمع نیروهای انقلاب اظهار داشت: در جلسه غیر رسمی در مجمع یکسری اسم‌ مطرح شده اما در جلسه رسمی که همه نمایندگان حضور داشتند با همین استدلال که بنده عرض کردم اسامی نیز مطرح نشده است و این ۴ الی ۵ اسمی که روز چهارشنبه مطرح شده است و در بعضی رسانه‌ها بیان شده، تنها این تعداد نبوده است بلکه افراد دیگری نیز به عنوان مصداق بیان شده‌اند و این اسامی منتشر شده کاملا هدفمند بوده است و یکسری اسم و شخص دیگر بوده است.

,

روزهای پیش رو به جهت تعیین شدن سرنوشت مدیریت استانی اصفهان اهمیت بالایی دارد، امید است با انتصاب فردی کارآمد و مدبر به رهایی استان اصفهان از مشکلات متعدد امروز کمک شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه