اخبار داغ

آئین تحلیف شورای شهر پاتاوه برگزار شد/تاکید فرماندار دنا بر اتحاد و کنار گذاشتن کینه+تصاویر

آئین تحلیف شورای شهر پاتاوه برگزار شد/تاکید فرماندار دنا بر اتحاد و کنار گذاشتن کینه+تصاویر
فرماندار دنا در آئین تحلیف شورای اسلامی شهر پاتاوه ضمن تشکر از زحمت کشان انتخابات ۱۴۰۰ گفت: درفرصت پیش آمده بیشتر و بهتر از گذشته باید به پاتاوه توجه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس عبدالحمید پناهی در آئین تحلیف شورای اسلامی شهر پاتاوه که ظهر امروز با حضور منتخبین مردم در محل فرمانداری دنا برگزار شد گفت: از زحمت کشان انتخابات شورای اسلامی روستا و شهر تشکر و قدردانی می شود، در این رفراندم و انتخاب افراد بر اساس شاخص ها می تواند در پیشرفت و توسعه هر شهر یا منطقه تاثیر داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پناهی با اشاره به بالابودن جمعیت بالای بخش پاتاوه و قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیتی جنوب به شمال گفت: شهر پاتاوه نیازمند تعریف زیرساخت ها با چشم انداز زیبا در ورودی و خروجی شهر است.

,

فرماندار دنا با اشاره به پیش بینی رشد افزایشی جمعیت پاتاوه بیان کرد: وضعیت فعلی شهر پاتاوه زیبنده پیشانی استان نیست، با این فرصت پیش آمده و خنثی شدن بذر کینه در آینده این تامل برقرار شده است.

,

پناهی گفت: در کنار هم بودن یکی از شاخصه ها و پیشرفت هر منطقه بوده است که جای خوشحالی است که شورای شهر پاتاوه بعد از یک فاصله کوچک با نگاه مشورتی شخصیت های ارزشمند، معتمدین محلی اکنون در کنار همدیگر با یک هدف بصورت یکپارچه برای ایجاد شهری با زیرساخت های توسعه هماهنگ شده اند.

,

در ادامه این مراسم تحلیف پس از قرائت سوگند نامه، آقایان سجاد پیروزی بعنوان رئیس شورا، حمزه آبسالان بعنوان نائب رئیس و سخنگو، عابدین بسطامی بعنوان خزانه دار، محسن جانفزا بعنوان منشی و آقای حسین هجرتیان بعنوان نماینده شورا در شهرستان انتخاب و معرفی شدند.

,

 

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه