اخبار داغ

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران:

فرمانداری تهران: مشاغل ضروری مشمول اخذ مجوز تردد شدند

فرمانداری تهران: مشاغل ضروری مشمول اخذ مجوز تردد شدند
بر اساس ابلاغ جدیدی که صورت گرفته مشاغل ضروری مشمول اخذ مجوز به فرمانداری اعلام شده است و از این لحظه به بعد بر اساس این شرایط مجوز تردد اعطا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان قربانی مشاور و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران، با اشاره به شرایط اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اخذ مجوز تردد گفت: بر اساس ابلاغ جدیدی که صورت گرفته مشاغل ضروری مشمول اخذ مجوز به فرمانداری اعلام شده است و از این لحظه به بعد بر اساس این شرایط مجوز تردد اعطا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: بر این اساس، این مشاغل در ۵ گروه تقسیم شده است که گروه اول شامل مشاغل بنگاه‌های تجاری، تولیدی، صنعتی و کشاورزی است. هم چنین کادر شاغل بهداشت و درمان، دانشجویان شاغل به تحصیل در استان‌های غیر محل سکونت، بستگان درجه یک و دو فوت شدگان در خارج از شهرستان محل سکونت، افرادی که دارای نوبت پزشکی در سایر شهرستان‌های محل سکونت هستند و در نهایت داشتن آزمون و یا برنامه امتحانی در خارج از محل سکونت جز گروه‌هایی هستند که می‌توانند برای اخذ مجوز به محل فرمانداری تهران مراجعه کنند.
,
 
,
مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران در پایان با تاکید بر این موضوع که به هیچ گروه و افرادی خارج از شرایط اعلام شده مجوز تردد داده نخواهد شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز تهرانی خواهش می‌کنیم که بدون دلیل و داشتن شرایط اعلام شده به فرمانداری مراجعه نکنند، چرا که ما بر اساس قانون عمل می‌کنیم و قانون شرایطی است که ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما اعلام کرده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه