اخبار داغ

معاون‌هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع):

سپاه ناامنی در مرز را تحمل نمی‌کند/ قرارگاه حمزه مقرهای استقرار گروهک‌ها را منهدم خواهد کرد

سپاه ناامنی در مرز را تحمل نمی‌کند/ قرارگاه حمزه مقرهای استقرار گروهک‌ها را منهدم خواهد کرد
سردار خلیل زاده گفت: سپاه ایجاد ناامنی را در مرز و داخل کشور خط قرمز خود می‌داند و این گونه کارها را تحمل نخواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سردار اسماعیل خلیل زاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: قرارگاه حمزه سیدالشهدا با شدت و با تجهیزات متنوع مقرها و محل های استقرار گروهک‌های تروریستی را در داخل اقلیم شمال عراق یعنی دورتر از مرزها، هرجا که حضور دارند منهدم خواهد کرد و امنیت پایدار برای مردم ایجاد خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی ادامه داد: امنیت شمال‌‎غرب کشور به نیروی زمینی سپاه و قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپرده شده است و تامین امنیت مرزها و مردم برعهده این قرارگاه است.

,

معاون‌هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: مرز عراق به صورت یک طرفه توسط نیروهای قرارگاه حمزه که شامل نیروهای سپاه و مرزبانی هستند کنترل می شود و کشور مقابل بر مرزهای خود مسلط نیستند یعنی حکومت اقلیم شمال عراق تنها در شهرها متمرکز شده‌اند.

,

سردار خلیل زاده ادامه داد: تذکرات لازم به مسوولان شمال اقلیم عراق داده شده که  از حضور گروهک‌های ضدانقلاب در این منطقه جلوگیری کنند و زیرا سپاه ایجاد ناامنی را در مرز و داخل کشور خط قرمز خود می داند و این گونه کارها را تحمل نخواهد کرد.

,

وی بیان کرد: عوامل استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که نمی توانند با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابله کنند.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان قصد دارند با تحریک گروهک‌ها به اهدافشان برسند، تاکید کرد: گروهک‌ها باید بدانند که آمریکایی‌ها نمی‌توانند برای آن‌ها پشتیبان باشند چون در افغانستان هم دیدیم که بعد از چندین سال امریکا با شکست مفتضحانه‌ای فرار کرد.

,

معاون‌هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: مردم آن طرف مرز خودشان را از مقرها و محل‌های استقرار گروهک‌های تروریستی دور کنند چون هدف ما این است که مردم اقلیم شمال عراق در این اقدامات سپاه که با شدت انجام خواهد شد آسیب نبینند.

,

وی بیان کرد: ما طرفدار مردم هستیم و به هیچ وجه راضی به تلفات مردمی نیستیم و برای خودمان وظیفه می‌دانیم به صورت حتمی امنیت مرزهایمان را تامین کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه