اخبار داغ

جولان موتورسواران در پیاده راه های ایلام؛

روایتی از موتورسورانی که آرامش را از مردم ایلام سلب کرده اند

روایتی از موتورسورانی که آرامش را از مردم ایلام سلب کرده اند
جولان موتور سواران در پیاده راه های ایلام باعث برهم خوردن آرامش مردم شده است امری که نیازمند تدبیری برای جلوگیری از این امر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، معمولا در شهرهای دنیا تلاش می شود تا با ایجاد نظم و تناسب بین ترافیک شهری و شهرنشینان به نوعی تناسب دراین باره ایجاد و در نهایت در شهر فضاهایی را برای پیاده روی و استراحت افراد اختصاص داد تا به آرامش روانی مردم کمک کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

این روزها پیاده راه آیت الله طالقانی شهر ایلام به محلی برای جولان موتورسیکلت ها تبدیل شده است، همین که قدم روی سنگفرش پیاده رو می گذارید، موتورسواران را مشاهده می کنید که از پی هم آمده و با سرعت و آلودگی صوتی زیاد از کنارتان می گذرند.

,

موتورسوران از مسیرهای انحرافی که با خیابان همسطح‌سازی شده‌اند، وارد پیاده راه می‌شوند.

,

پیاده راه آیت الله طالقانی شهر ایلام بیش از اینکه برای عابران پیاده هموار باشد به خط ویژه موتورسواران تبدیل شده است و گویا این پیاده راه به سنگفرشی برای موتورسواران تبدیل شده تا مردم.

,

حرکت موتور سواران باعث آزار واذیت مردم می شود

, حرکت موتور سواران باعث آزار واذیت مردم می شود, حرکت موتور سواران باعث آزار واذیت مردم می شود,

"احمد مینایی"،  از شهروندان ایلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: قاعدتا پیاده راه را برای این می سازند تا مردم از تردد خودروها در امان باشند و با خیال راحت به پیاده روی بپردازند اما در ایلام اینگونه نیست.

,

وی افزود: جولان موتورسواران در پیاده راه های ایلام باعث برهم خوردن آرامش روانی مردم شده که باید تدبیری به حال آن اندیشید.

,

مینایی تصریح کرد: در این روزهای سخت کرونایی باید به فکر آرامش روانی مردم بود ولی سروصداهای زیاد گاهی مانع از آن می شودکه باید برهم زنندگان آرامش مردم برخورد کرد.

,

 

,

, ,

 

,

باید به فکر آرامش مردم بود

, باید به فکر آرامش مردم بود, باید به فکر آرامش مردم بود,

 یکی از مغازه داران ایلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: جولان موتور سواران در پیاده راه طالقانی  باعث برهم خوردن آرامش مردم شده است.

,

وی افزود: با این پدیده باید برخورد قانونی صورت بگیرد تا دیگر شاهد اینگونه موارد نباشیم و موتورسواران را باید در خیابان ها ساماندهی کرد نه پیاده راهها

,

این مغازه دار ایلامی تصریح کرد: پیاده راه محلی برای رفت و آمد مردم است تا با آرامش به خرید مایحتاج زندگی خود یا سایر موارد به دور از ترافیک شهری بپردازند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه