اخبار داغ

رئیس شرکت توزیع برق سرخس:

علت خاموشی‌های اخیر در سرخس بروز اشکال در تجهیزات پست فوق توزیع بود

علت خاموشی‌های اخیر در سرخس بروز اشکال در تجهیزات پست فوق توزیع بود
خوراشاهی گفت: علت خاموشی‌های اخیر در شهرستان سرخس بروز اشکال در تجهیزات پست فوق توزیع و نیاز فوری به اصلاح و تعمیر بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر خوراشاهی، رئیس شرکت توزیع برق سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: علت خاموشی‌های قسمت‌هایی از شهر و روستاهای اطراف سرخس در دو روز اخیر، بروز اشکال در تجهیزات پست فوق توزیع سرخس و نیاز فوری به اصلاح و تعمیر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در این راستا گروه تعمیرات شرکت برق منطقه‌ای خراسان بلافاصله نسبت به عزیمت و استقرار در شهرستان و تعمیرات لازم این پست اقدام و مجدد برای بهره‌برداری در اختیار برق شهرستان قرار گرفته است.

,

رئیس شرکت توزیع برق سرخس تصریح کرد: مانور بار و تامین برق حداکثری مسیرهای بی برق داخل شهر در حداقل زمان ممکن توسط همکاران اتفاقات این مدیریت برنامه‌ریزی و اقدام شده است.

,

خوراشاهی بیان کرد: بروز حادثه در شبکه و تجهیزات برق ناشی از بروز عیب ناگهانی، عوامل جوی و غیره به‌عنوان موارد خارج از کنترل در تمامی سطوح نیروگاهی، انتقال و توزیع متصور است که می‌تواند منجر به خاموشی‌های بی برنامه شود.

,

وی در پایان گفت: شهروندان ضمن تجهیز وسایل برقی به محافظ برق استاندارد برای کنترل کیفیت برق و تاخیر در وصل مجدد این تجهیزات حین بروز خاموشی نسبت به انعکاس خاموشی روی شماره تماس ۱۲۱ (مرکز پاسخگوی متمرکز اتفاقات توزیع نیروی برق استان) اقدام و در صورت عدم وجود محافظ مناسب نسبت به قطع مدار لوازم برقی اقدام و پس از چند دقیقه از برقراری مجدد برق نسبت به اتصال مجدد وسایل برقی اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه