اخبار داغ

معاون کمیته امداد استان:

۲۲۲ پایگاه در لرستان کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها را جمع‌آوری می‌کنند

۲۲۲ پایگاه در لرستان کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها را جمع‌آوری می‌کنند
طائف گفت: کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها توسط ۲۲۲ پایگاه در لرستان جمع آوری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید طائف در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، امسال جشن عاطفه ها از ۲۰ شهریور ماه آغاز و تا ۱۱ مهر ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک ,

وی افزود: در همین راستا ۲۲۲ پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۹۸ مرکز نیکوکاری و ۲۴ مرکز هم در ادارات این کمک ها را جمع آوری می کنند.

,

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد لرستان تصریح کرد: سال گذشته در جشن عاطفه ها پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک های مردمی برای کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آوری شد که بخشی از کمک ها به صورت مستقیم به حساب افراد تحت پوشش واریز شد، بخشی به صورت کمک هزینه تحصیلی و بخشی هم برای تهیه لوازم التحریر و ابزار اینترنتی مانند تبلت هزینه شد.

,

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۷ هزار دانش آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، گفت: از این تعداد ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر دانش آموز و سه هزار و ۷۲۲ نفر دانشجو هستند که در طول سال و در بخش های مختلف مورد حمایت قرار می گیرند.

,

طائف خاطرنشان کرد: تلاش می شود تا با آغاز سال تحصیلی جدید، دانش آموزان نیازمند هم بتوانند برای سال جدید وسایل مورد نیاز تحصیلی را مهیا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه