اخبار داغ

فرمانده عملیات مدیریت کرونا درپایتخت:

رشد شتابان واکسیناسیون کرونا در تهران؛ هفته آینده/ مراجعات سرپایی در پایتخت در حال کاهش است

رشد شتابان واکسیناسیون کرونا در تهران؛ هفته آینده/ مراجعات سرپایی در پایتخت در حال کاهش است
فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران گفت: باتوجه به تدارک مطلوب تر واکسن و واردات پرحجم تر واکسن کرونا در روزهای آتی، هفته آینده شاهد رشد شتابان واکسیناسیون در تهران خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علیرضا زالی روز چهارشنبه در حاشیه راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در جمع خبرنگاران افزود: لازمه شتاب گرفتن واکسیناسیون، تامین واکسن و افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون بود که این موضوعات محقق شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: تا شب گذشته واکسن های تزریق شده در استان تهران به عدد پنج میلیون و ۸۵۰ هزار رسیده است که از این تعداد یک میلیون و ۸۰۰ دزهای اول و دوم را دریافت کردند.
,
 
,
 
,  ,
مراجعات سرپایی در پایتخت در حال کاهش است 
, مراجعات سرپایی در پایتخت در حال کاهش است ,
 
,
فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به اینکه مراجعان سرپایی در تهران با شیب نسبتا ملایم در حال کاهش است، گفت: تعداد مراجعان سرپایی به کمتر از ۲۰ هزار نفر در روز کاهش یافته است.
,
 
,
 
,
زالی توضیح داد: در حال حاضر ۸ هزار و ۲۲۰ بیمار در استان تهران بستری هستند که از این تعداد ۱۹۰۰ بیمار در بخش های مراقبت ویژه بستری شده اند.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه شاهد روند نزولی تعداد بیماران جدید بستری در تهران هستیم، گفت:  در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بسترهای جدید به ۱۲۰۰ بیمار رسید که از این تعداد ۱۸۰ بیمار در بخش های مراقبتی بستری شدند.
,
 
,
 
,
فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران افزود: ترخیص بیماران هم شتاب خوبی گرفته و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۰۰ بیمار از بیمارستان های استان تهران ترخیص شدند.
,
 
,
 
,
مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز راه اندازی شد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه