اخبار داغ

رئیس اداره بیمه سلامت بروجرد:

۱۳۰ هزار نفر بروجردی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

۱۳۰ هزار نفر بروجردی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند
پناهی گفت: ۱۳۰ هزار نفر از مردم بروجرد تحت پوشش بیمه سلامت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدعلی پناهی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در شهرستان بروجرد بیش از ۱۳۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد ۴۶ هزار نفر دارای دفترچه رایگان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: تاکنون این افراد خدمات درمانی را فقط در بیمارستان های دولتی دریافت می کردند اما در راستای اجرای طرح پزشک خانواده، ۳۰ پزشک عمومی و متخصص در بروجرد انتخاب و بیمه شدگان برای دریافت خدمات درمانی می توانند به این پزشکان مراجعه نمایند.

,

رئیس اداره بیمه سلامت بروجرد تصریح کرد: هر پزشک در این طرح حدود ۷۵۰ نفر از بیمه شده ها را تحت پوشش دارد که خدمات لازم را ارائه می دهد.

,

وی با اشاره به تعرفه خدمات در طرح پزشک خانواده بیان کرد: در این طرح هزینه ویزیت پزشک برای هر نفر شش هزار تومان است و در صورت نیاز به بررسی بیشتر توسط متخصص، پزشکان به متخصصان مورد نظر این افراد را ارجاع می دهند.

,

پناهی با اشاره هزینه های کرونا برای بیمه شدگان سلامت گفت: بیمه شدگان بیمه سلامت با مراجعه به بیمارستان های دولتی می توانند خدمات مورد نیاز را دریافت کنند به طوری که در صورت بستری بیمه شده در بیمارستان به علت کرونا تا ۹۰ درصد هزینه ها پرداخت می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه