اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد:

ادامه بارش باران و کاهش دما در نوار شمالی کشور/ افزایش دما در تهران از روز شنبه

ادامه بارش باران و کاهش دما در نوار شمالی کشور/ افزایش دما در تهران از روز شنبه
سازمان هواشناسی برای نوار شمالی کشور در دو روز آینده باران و کاهش نسبی دما پیش بینی و اعلام کرد: وزش باد شدید تا آخر هفته جاری در نیمه شرقی کشور ‌پدیده غالب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ براساس اعلام سازمان هواشناسی؛ امروز در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال و شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات شمال زنجان و قزوین و به‌تدریج در خراسان شمالی بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است که شدت بارش در استان گیلان و غرب مازندران خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فردا بارش‌ها در مناطق ذکر شده ادامه خواهد داشت که در شرق دریای خزر و در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی تشدید خواهد شد. روز جمعه نیز برای استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی ‌بارش ‌پراکنده به صورت خفیف پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
امروز و فردا با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر و نفوذ جریانات مرطوب شمالی کاهش نسبی دما بین ۳ الی ۵ درجه در نوار شمالی کشور را شاهد خواهیم بود.
,
 
,
امروز و فردا و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب فارس، ارتفاعات غرب و شمال هرمزگان نیز افزایش ابر و رگبار و رعد و برق‌ ‌پراکنده رخ می‌دهد.
,
 
,
روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده برای اغلب مناطق کشور جوی آرام و نسبتا ‌پایدار ‌پیش‌بینی شده که در نوال شمالی کشور افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.
,
 
,
وزش باد شدید از امروز تا آخر هفته جاری در نیمه شرقی کشور ‌پدیده غالب است که در بعضی ساعات همراه در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی شده است.
,
 
,
امروز در جنوب سمنان، جنوب تهران، البرز، قم، خوزستان و غرب ایلام وزش باد شدید، گاهی همراه گرد و خاک رخ می‌دهد.
,
 
,
دریای خزر طی سه روز آینده و خلیج فارس از بعدازظهر امروز تا روز جمعه مواج است. 
,
 
,
آسمان استان تهران طی چهار روز آینده صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارنفاعات گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. امروز در بخش‌های جنوبی و غربی این استان گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد؛ همچنین امروز کاهش نسبی دما و از روز شنبه آینده روند تدریجی افزایش دما را در این استان تهران شاهد خواهیم بود.
,
 
,
آسمان پایتخت امروز صاف گاهی با وزش باد پیش بینی شده که بیشترین و کمترین در شهر تهران ۳۱ درجه و ۲۳ درجه است.
,
 
,
اهواز امروز با دمای ۴۷ درجه گرم‌ترین و شهر‌کرد با دمای ۵ درجه خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه