اخبار داغ

وزیر اطلاعات:

برای مبارزه با فساد و رانت کوتاه نمی آییم

برای مبارزه با فساد و رانت کوتاه نمی آییم
وزیر اطلاعات گفت: با ناکارآمدی دستگاه‌ها و فساد و رانت در هر دستگاهی باید با قاطعیت برخورد کنیم و اگر شامل وزارت، حراست، بازنشستگان، بیرونی‌ها و غیره شد، کوتاه نیاییم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در مراسم تودیع و معارفه معاونت اطلاعات و امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد این وزارتخانه، گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه مبارزه با مفاسد و فساد ستیزی جزو بیّنات و محکمات دستگاه اطلاعاتی است و با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات معظم‌له در مبارزه با فساد و رانت مربوط به هر دستگاهی که باشد با جدیت و قاطعیت عمل می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی شعارهای عدالت محوری و فساد ستیزی را از شعارهای اصلی دولت مردمی دانست که هر دو مربوط به معاونت اطلاعات و امنیت اقتصادی و مبارزه با فساد است و اظهار امیدواری کرد: همکاران گرامی معاونت مزبور در اجرایی نمودن این دو شعار مهم موفق شوند.

,

وزیر اطلاعات ضمن تأکید بر ضرورت مبارزه با فساد، گفت: با ناکارآمدی دستگاه‌ها و فساد و رانت در هر دستگاهی باید با قاطعیت برخورد کنیم و اگر شامل وزارت، حراست، بازنشستگان، بیرونی‌ها و غیره شد، کوتاه نیاییم.

,

حجت الاسلام خطیب همچنین با اشاره به معضل قاچاق کالا و ارز با عنوان یک مشکل فسادزا در کشور و اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص، نسبت به ضرورت برخورد جدی و قاطع با قاچاق کالا و ارز در همه حوزه‌ها تأکید و این کار را از اولویت‌های کاری آن معاونت برشمرد.

,

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های بالای وزارت اطلاعات، این وزارتخانه، در راستای حل مشکلات مردم، به دولت و دستگاه‌های مرتبط کمک خواهد کرد. به عنوان نمونه یکی از ظرفیت‌ها کمک به دستگاه‌های مسئول در زمینه انتقال دارو و واکسن کرونا می‌باشد که مجدانه پیگیر آن هستیم.

,

وزیر اطلاعات در پایان با توجه به امید آفرین بودن بسیاری از اقدامات وزارت اطلاعات بر ضرورت اطلاع رسانی اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) به جامعه، تأکید کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه