اخبار داغ

فرمانده قرارگاه آبادانی سپاه استان؛

۱۱ پروژه آبرسانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در گلستان اجرا شد

۱۱ پروژه آبرسانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در گلستان اجرا شد
فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان از اجرای ۱۱ پروژه آبرسانی در سه سال گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سردار ملک شاهکوهی از اجرای ۱۱ پروژه آبرسانی در سه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: با این اقدام ۱۹ روستا از آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی دو مجتمع آبرسانی «کرند» و «حکیم آباد» را از دیگر پروژه های در دست اقدام این دستگاه، دانست و افزود: این طرح های آبرسانی با مشارکت شرکت آبفا گلستان، به بهره برداری خواهند رسید.

,

به گفته وی، مجتمع آبرسانی «کرند»، ۲۷ روستا با جمعیتی بیش از ۱۵ هزار نفر و مجتمع آبرسانی «حکیم آباد»، ۶ روستا با جمعیتی بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ نفر را شامل می شود.

,

ملک شاهکویی با بیان اینکه سپاه خدمت به مردم را افتخار خود می داند، اضافه کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا گلستان در راستای انجام ماموریت های محرومیت زدا، در دورترین نقاط مشغول به خدمت است.

,

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوای گلستان ضمن یادآوری اجرای طرح آبرسانی روستای «بالکور» که در روزهای گذشته با همکاری شرکت آبفا استان افتتاح شد، افزود: برای اجرای این پروژه آبرسانی ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

,

وی ادامه داد: مردم روستای «بالکور» با جمعیت ۲۰۰ نفر با اجرای این پروژه برای نخستین بار از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

,

سردارعلی ملک شاهکویی در خاتمه با بیان اینکه در ۶۱ روستای محروم استان در پنج عرصه فرهنگی، سلامت، تعلیم و تربیت، اشتغال و زیرساخت با مشارکت مردم مشغول خدمت‌رسانی هستیم، افزود: بهره برداری از آب کشاورزی روستای «زرین‌گل» به زودی انجام می شود.

,

گفتنی است، روستای مرز نشین «بالکور» واقع در شهرستان مراوه تپه با ۵۰ خانوار یکی از روستاهای فاقد آب استان بود که برای بهره مندی مردم از آب شرب سالم و بهداشتی، بهسازی چشمه به اضافه ۷۰۰ متر خط انتقال با منبع بتنی ۵۰ متر مکعب و دو هزار و ۸۰۰ متر شبکه داخلی روستا، انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه