اخبار داغ

در گفت‌وگو با تهیه کننده مستند «توقف ممنوع» مطرح شد؛

مستندی که تولیدش ۶سال طول کشید!/ مسئولین برجامی حاضر به مصاحبه با ما نمی‌شدند

مستندی که تولیدش ۶سال طول کشید!/ مسئولین برجامی حاضر به مصاحبه با ما نمی‌شدند
جهانگرد اهوازی تهیه کننده مستند «توقف ممنوع» گفت: اصلی ترین مشکل و چالش ما در ساخت این مستند همکاری نکردن مسئولینی بود که در این رابطه نقش مستقیمی داشتند و گاها حاضر به مصاحبه نمی شدند و به همین خاطر تولید مستند «توقف ممنوع» ۶ سال طول کشیده است.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مستند «توقف ممنوع» درباره مذاکرات هسته ای ایران با طرف های اروپایی و آمریکایی و توقف کردن بسیاری از فعالیت های داخلی به بهانه مذاکرات و تاثیرات آنها بر فعالیت های عموم جامعه تولید شده و به تازگی از شبکه افق به روی آنتن رفته است. به همین بهانه با جهانگرد اهوازی تهیه کننده این مستند به گفت و گو نشسته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مستند «توقف ممنوع» درباره مذاکرات هسته ای ایران با طرف های اروپایی و آمریکایی و توقف کردن بسیاری از فعالیت های داخلی به بهانه مذاکرات و تاثیرات آنها بر فعالیت های عموم جامعه تولید شده و به تازگی از شبکه افق به روی آنتن رفته است. به همین بهانه با جهانگرد اهوازی تهیه کننده این مستند به گفت و گو نشسته ایم., جهانگرد اهوازی,

جهانگرد اهوازی تهیه کننده مستند «توقف ممنوع» درخصوص ایده اولیه ساخت این مستند گفت: در روز سیزدهم فروردین ماه 94 که آقایان آمدند و اعلام کردند توافق برجام انجام شده بنده همانجا با آقای غفوری که آن موقع مسئول مستندسازی شبکه افق بودند تماس گرفتم و موضوع ساخت این مستند را به ایشان گفتم و موافقت کردند و 5 ماه بعد قرارداد ساخت را امضا کردیم و الان بعد از چندین سال شاهد خروجی آن هستیم.

,

اهوازی درباره جامعه هدف «توقف ممنوع» گفت: این مستند درواقع یک نمایش واقعیت است و به نحوی هنوز پس از چندین سال از ماجرا موضوع روز کشور است. رخدادی است که آدم های مختلفی را درگیر این ماجرا کرده است. همه مردم جامعه به نوعی درگیر این تحریم های هسته ای بوده اند و مشکلات آن را لمس کرده اند و می شود گفت که همه جامعه مخاطبان واقعی این مستند هستند.

,

وی درخصوص چالش ها و مشکلاتی که در مسیر ساخت این مستند پیش آمده به خبرنگار دانا گفت: اصلی ترین مشکل و چالش ما در ساخت این مستند همکاری نکردن مسئولینی بود که در این رابطه نقش مستقیمی داشتند و گاها حاضر به مصاحبه نمی شدند. به همین خاطر تولید مستند «توقف ممنوع» 6 سال طول کشیده است.

,

اهوازی درباره منابع ساخت این مستند نیز گفت: از تعداد زیادی از پژوهشگرانی که سالیانی هست در این حوزه فعالیت می کنند استفاده کردیم. این دوستان در همکاری با ما منابع مختلفی از مصاحبه افراد خارجی و مصاحبه های داخلی، خاطرات آقای هاشمی رفسنجانی ،خاطرات آقای لاریجانی یا مصاحبه های روزنامه ها که مرتبط با کار ما بود را در اختیارمان قرار دادند که در روند کار بسیار مفید واقع شد.

,

تهیه کننده مستند «توقف ممنوع» در پایان افزود: انتظار داشتیم که خیلی از مسئولین پای کار بیایند که خیلی ها نیامدند و ما نتوانستیم یکسری از موضوع ها را موشکافی کنیم. ولی در مجموع به نظرم خروجی کار خوب شده است و امیدوارم در جشنواره های مستند امسال جوایز خوبی بگیرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه