اخبار داغ

عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

وزیر بهداشت به قزوین می‌رود/ بازدید از مراکز بهداشتی_درمانی؛‌ برنامه عین‌اللهی در قزوین

وزیر بهداشت به قزوین می‌رود/ بازدید از مراکز بهداشتی_درمانی؛‌ برنامه عین‌اللهی در قزوین
فاطمه محمدبیگی از سفر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت به استان قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت با دعوت فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین در مجلس و عضو کمیسیون بهداشت نیز فردا پنجشنبه 18شهریورماه سال جاری به استان قزوین سفر می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛,
محمدبیگی با اشاره به نخستین دیدار رسمی خود با وزیر بهداشت در روز یکشنبه و دعوت از ایشان برای سفر به استان قزوین افزود: مشاهده میدانی از وضعیت حوزه بهداشت و درمان استان قزوین، شناسایی مشکلات، آشنایی با مسئولان حوزه سلامت و درمان استان و آشنایی با مطالبات مسئولان و مردم این استان در این حوزه از جمله موضوعاتی است که در تلاش هستیم طی سفر وزیر بهداشت به استان قزوین پیگیری داشته باشیم.

وی تاکید کرد: طی این سفر قرار است وزیر بهداشت از تعدادی از مراکز بیمارستانی و بهداشتی-درمانی بازدید کرده و فرایند رسیدگی به بیماران و به ویژه بررسی وضعیت درمانی بیماران کرونایی را رصد نماید.

نماینده مردم قزوین در مجلس با تاکید بر لزوم افزایش سهمیه میزان واکسن برای اقشار مختلف استان قزوین جهت مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: در سفر وزیر بهداشت به استان قزوین ستاد استانی کرونا با حضور استاندار محترم و نمایندگان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان استانی برگزار خواهد شد تا راهکارهای اجرایی مقابله با کرونا توسط وزیر بهداشت مورد ارزیابی قرار بگیرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان با اشاره به اینکه استان قزوین به عنوان یک چهار راه ترانزیتی در مسیر بیش از ۱۰ استان قرار دارد، عنوان کرد: قطعاً توجه ویژه و رسیدگی به معضلات بیمارستانی و حوزه مراکز بهداشتی و درمانی استان همچنین بهبود زیرساخت های استان در این حوزه از مطالبات جدی ما با وزیر بهداشت خواهد بود. در این راستا تکمیل پروژه نیمه راکد مانده بیمارستان 700 تختخوابی به همراه دیگر پروژه های بیمارستانی را به جد پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه