اخبار داغ

نماینده مردم تهران در مجلس مطرح کرد:

آسیب‌های اجتماعی ؛ بزرگترین دغدغه کلانشهر تهران

آسیب‌های اجتماعی ؛ بزرگترین دغدغه کلانشهر تهران
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: کاهش و حل آسیب‌های اجتماعی بزرگترین دغدغه و اولویت در کلانشهر تهران به‌شمار می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد نادری در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار کرد: کلانشهر تهران و مناطق اقماری و حاشیه‎‌ای آن چالش‌های بزرگی دارند که باید حل آن‌ها در دستور کار شورا، شهرداری و مدیران دولتی جدید قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز ,
 
,
وی گفت: تهران به عنوان پایخت کشور و با وجود بهره‌مندی از امکانات و خدمات اما به تبع عنوان یک کلانشهر مشکلات و چالش‌های به مراتب بزرگتری نیز دارد که مدیریت شهری و مدیران دولتی می‎بایست حل موضوعات دارای اولویت آن را در دستور کار قرار دهند.
,
 
,
نماینده مردم تهران در مجلس از آسیب‌‎های اجتماعی به عنوان اصلی‌ترین مسئله اولویت‌دار در پایتخت کشور یاد و بیان کرد: جلوگیری از گسترش و مهار این آسیب‌ها به ویژه در نقاط بحرانی و کانون‌های آسیب از مهمترین موضوعاتی است که باید به فوریت دیده شود.
,
 
,
نادری خاطرنشان کرد: از سویی گسترده‌تر کردن دامنه خدمات‌رسانی در فضاهای شهری، حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، ورزشی و عمومی موضوعی است که نباید از دید متولیان امر مغفول و پنهان بماند.
,
 
,
وی تاکید کرد: با توجه به جمعیت بالای ساکن از یک سو و ارائه خدمات درمانی به بیمارانی از سراسر کشور آن هم در شرایط شیوع کرونا، اهتمام جدی نسبت به رفع کاستی‌ها و کمبودهای سیستم بهداشت و درمان در تهران یک ضرورت بسیار جدی است.
,
 
,
نماینده مردم تهران در مجلس افزود: در حوزه آموزش و پرورش نیز صرفا با اکتفا به وجود 1500 مدرسه فرسوده و نیازمند بازسازی می‌توان به گستردگی دامنه کمبودها و چالش‌ها و به تبع آن اولویت‌ها و ضروریات در این حوزه پی برد.
,
 
,
نادری نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل عمومی، به روزرسانی، ایجاد و تقویت زیرساخت‌ها و امکانات خدماتی متناسب با افزایش جمعیت، گسترش دایره خدمات در مناطق حاشیه‌ای و شهرک‌های اقماری و سرعت بخشیدن به روند انتقال خدمات به این مناطق را از دیگر اولویت‌ها برشمرد.
,
 
,
وی تاکید کرد: متاسفانه به واسطه نگاه غلطی که از دهه 70 به این سو در بخشی از دولتمردان ایجاد شده و متاثر از آن شاهد رشد مراکز و توسعه پیرامون‌ها و حواشی تهران بودیم، به این ترتیب کج‌کارکردهای اقتصادی برخی‌ها را وادار به سکونت در حواشی تهران کرده و ارائه خدمات در این نقاط را ضرورت بخشید.
,
 
,
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: این در حالی است که ساکنان برخی از شهرها، شهرک‌ها و مناطق حاشیه‌ای تهران از حداقل خدمات در حوزه‌های آموزش، بهداشت و درمان، حمل و نقل و حوزه‌های دیگر بهره‌مند هستند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه