اخبار داغ

نماینده مردم سنقر در مجلس:

قیام ۱۷ شهریور تجلی بصیرت و استکبارستیزی ملت ایران است

قیام ۱۷ شهریور تجلی بصیرت و استکبارستیزی ملت ایران است
نماینده مردم سنقر در مجلس گفت: قیام ۱۷ شهریور تجلی و نمایانگر بصیرت، آگاهی و استکبارستیزی ملت ایران و نشان‌دهنده تزلزل و فروپاشیدگی ظلم و جور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: قیام خونین ۱۷ شهریور ماه ۵۷ تصویرگر مقاومت و ایستادگی مردم در برابر طاغوت و طاغوتیان زمانه و فریاد آزادی‌خواهی و تظلم‌خواهی آنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی گفت: مردم در این روز بر علیه رژیم ستمشاهی و حامیان آن به خیابان آمده و ایستادگی در مقابل فساد حاکمیتی را فریاد زدند، تا به رژیم پهلوی ثابت کنند پای ارزش‌ها و آرمان‌های خود ایستاده‌اند و از آنچه بر آن معتقدند، کوتاه نمی‌آیند.
,
 
,
نماینده مردم سنقر در مجلس خاطرنشان کرد: به خاک و خون کشیده شدن مردم بی‌گناه در جمعه سیاه جرقه‌ای برای فروزان‌تر شدن مشعل انقلاب و پایه‌گذار اتفاقات و رخدادهای دیگری شد که در همان سال پیروزی انقلاب را رقم زده و خون‌های شهدا را به ثمر رساند.
,
 
,
حسینی‌کیا قیام ۱۷ شهریور را نشان‌دهنده رشد، آگاهی و روحیه استکبارستیزی ملت ایران در برابر طاغوتیان و حامیان پشت پرده آنان دانست و ادامه داد: قیام مردم در این روز حریت و آزادگی‌شان را به تصویر کشیده و تا همیشه در ذهن تاریخ به ثبت رساند.
,
 
,
وی قیام ۱۷ شهریور را نقطه عطفی در تحولات و به ثمر نشاندن نهال انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: این قیام همچنین چهره حقیقی رژیم طاغوت و آمریکای جنایتکار به عنوان حامی آن را به مردم نشان داد و نقاب تزویر و ریا را از چهره پلیدشان برافکند.
,
 
,
نماینده مردم سنقر در خانه ملت بیان کرد: بر خلاف آنچه طاغوتیان می‌پنداشتند، رگبار گلوله نه تنها فریاد مبارزه با ظلم و جور ظالمان را در نطفه خفه نکرده و آن را در بند نکشید که خون‌های پاک شهدا چراغ راهی برای ادامه مسیر حرکت ملت بصیر و بیدار ایران بوده و موجب تلالو خوردشید انقلاب بر فراز آسمان کشورمان شد، تا آن را از بند دیوان رهانیده و روح حیات را بر پیکره و کالبد نیمه جانش بتاباند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه