اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی مطرح کرد؛

تأمین ۳ دستگاه اکسیژن ساز ششصد لیتری توسط سپاه در ۴۸ ساعت

تأمین ۳ دستگاه اکسیژن ساز ششصد لیتری توسط سپاه در ۴۸ ساعت
ذاکریان گفت: سه دستگاه اکسیژن ساز بااعتبار ۶ میلیارد تومان تنها پس از گذشت ۴۸ ساعت از درخواست دانشگاه علوم پزشکی مشهد توسط فرمانده سپاه تهیه و اهدا شد و تأخیر در نصب این دستگاه‌ها به علت بروکراسی‌های اداری مربوطه به فرآیند انتقال بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن ذاکریان، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، در رابطه با برنامه‌های بازدید امروز سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین از خدمات بسیج در حوزه کرونا اظهار کرد: باگذشت تنها ۳ هفته از درخواست دانشگاه علوم پزشکی مشهد مبنی بر نیاز ویژه شهر مشهد به دستگاه اکسیژن ساز، امروز سردار سلیمانی از اولین دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری اهدایی سپاه پاسداران که در بیمارستان شهید هاشمی‌ نژاد مشهد نصب و راه‌اندازی شده است بازدید خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: دومین بازدید سردار سلیمانی از طرح واکسیناسیون حاشیه شهر مشهد است که توسط بسیجیان در پایگاه‌های مسجد محور در حال انجام است صورت خواهد گرفت.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در سومین مرحله از مجموعه نقاهتگاه بسیج جامعه پزشکی که بیش از ۱۸ماه از ارائه خدمتش به بیماران کرونایی می‌گذرد بازدید‌ خواهد شد.

,

وی افزود: و در پایان سفر سردار سلیمانی به مشهد پس از افتتاح مرکز بستری ۱۱۰ تخت‌ خوابی امام خمینی که برای بستری بیماران حاد کرونایی در حسینیه امام خمینی مشهد آماده‌سازی شده است بازدید صورت خواهد گرفت و پس‌ازآن جلسه‌ای در قرارگاه مردمی عملیاتی شهید سلیمانی برای ارائه گزارش عملکرد بسیج در پیک پنجم کرونا به سردار سلیمانی برگزار می‌شود.

,

ذاکریان اظهار داشت: تاکنون ۵۰ هزار نفر توسط پایگاه‌های مسجد محور بسیج در حاشیه شهر مشهد واکسینه شده‌اند و با توجه به‌سرعت گرفتن تأمین واکسن از سوی وزارت بهداشت امید‌واریم در آینده روزانه ۱۶ هزار نفر در مشهد واکسینه شوند.

,

وی افزود: سه دستگاه اکسیژن ساز بااعتبار ۶ میلیارد تومان تنها پس از گذشت ۴۸ ساعت از درخواست دانشگاه علوم پزشکی مشهد توسط فرمانده سپاه تهیه و اهدا شد و تأخیر در نصب این دستگاه‌ها به علت بروکراسی‌های اداری مربوطه به فرآیند انتقال بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه