اخبار داغ

در گفت‌وگو با نمایندگان مطرح شد؛

ضرورت برخورد جدی با موارد ترک فعل مدیران

ضرورت برخورد جدی با موارد ترک فعل مدیران
یکی از دستوراتی که در زمان مسئولیت آیت الله رئیسی در قوه قضاییه صادر شد ضرورت برخورد با موارد ترک فعل است، که باید به طور جدی مبنای عمل قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، برخورد با مصادیق ترک فعل در سیره ائمه اطهار به ویژه امیرالمومنین علی(ع) دیده می شود تا مسئولان جامعه به بیت المال دست درازی نکرده و حق مردم را تضییع نکنند بلکه بر مبنای عدالت همه افعال مدیران سنجش و با موارد اشتباه برخورد می شد.

متاسفانه با وجود چنین الگوهای حکومت داری شاهد مصادیق روشن ترک فعل از سوی مدیران هستیم در حالی که پیش از این با شمار فراوانی از مدیران برخورد نشده و همین سبب ادامه یافتن مسیر مذکور توسط دیگران شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,

, ,

با مدیران قبلی که ترک فعل کرده اند برخورد شود

, با مدیران قبلی که ترک فعل کرده اند برخورد شود, با مدیران قبلی که ترک فعل کرده اند برخورد شود,

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت:از آنجا که مدیران یکی از بازوان توانمند دولت هستند هنگامی که دولت فعالیت خود را آغاز می کند اگر در گذشته مدیران کارنامه تلاش رضایت بخشی داشته اند، مردمی و  دارای روحیه جهادی بوده اند، باید حفظ شوند زیرا  تجربه کسب کرده اند و در این راستا تجربه هایشان افزایش می یابد.

, مرصادنیوز,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: اما مدیرانی که کارآمد نبوده و روحیه مردمی نداشته و با یک نگرش جهادی به سیستم وارد نشده باشند در این مرحله نمی توانند پاسخگوی سطح انتظارات باشند.

,

منتظری خاطرنشان کرد: پس بهتر است بررسی دقیقی شکل گیرد و افرادی که فاقد ویژگی های مذکور هستند، جا به جا شوند  و چهره های تازه نفس، جوانان مستعد، خوشنام، پاکدست جایگزین این مجموعه شوند و ما شاهد تحولاتی در سیستم اداری باشیم، بوروکراسی اداری کاهش یابد و اعتماد مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی تقویت شود.

,

وی با بیان اینکه باید با مدیران قبلی که ترک فعل کرده اند برخورد شود، عنوان کرد: هنگامی که آقای رئیسی اعلام می کند در همه حوزه ها باید پیوسته عدالت داشته باشیم، ساختار اداری و سازمان‌های اداری هم از این قاعده مستثنی نیستند.

,

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه مسائل باید بر مبنای عدالت باشد.

,

, ,

منتظری گفت: اگر زمانی مدیری مسئولیتی داشته و بیت المال در اختیارش بوده و از آن به صورت بهینه استفاده نکرده باید پاسخگو باشند در غیر این صورت افراد مسئولیت را جدی نخواهند گرفت.

,

ترک فعل، قصور و کوتاهی قابل پذیرش نیست

, ترک فعل، قصور و کوتاهی قابل پذیرش نیست, ترک فعل، قصور و کوتاهی قابل پذیرش نیست,

رحمت اله نوروزی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران امام راحل ساز و کاری را  ایجاد کردند، اظهار داشت: قانون اساسی کشور به همت امام خمینی(ره)، شهید بهشتی، رهبر انقلاب، شهید باهنر، شهید مطهری و همه نخبگان کشور مترقی ترین و پویا ترین قانون اساسی دنیا است.

, مرصادنیوز,

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه داریم برای تحقق آرمان های جمهوریت و اسلامیت نظام تلاش و کار کنیم زیرا قصور و کوتاهی از سه قوه چه دولت، چه مجلس و چه قوه قضائیه پسندیده نیست.

,

نوروزی گفت: با توجه به اینکه این نظام متفاوت از سایر نظام ها است،  از سال ۴۲ تا ۵۷ پای این نظام خون ریخته شده و از سال ۵۹تا ۶۷ درخت آن با خون ۲۵۰هزار شهید آبیاری شده و امروز برای امنیت کشور شهدای مدافع حرم و امنیت تقدیم شده اند، ترک فعل، قصور و کوتاهی قابل پذیرش نیست زیرا دولت‌ها در سایه سار نظام و نعمت ولایت هستند.

,

, ,

وی عنوان کرد: نمایندگان مجلس باید به عنوان قوه نظارتی، مسئولان کمیسیون اصل ۹۰، دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور، دستگاه قضایی، دستگاه های امنیتی بررسی و کوتاهی ها را شناسایی کنند، گلوگاه ها را ببینند و  در موارد ترک فعل و فساد با اشد مجازات برخورد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه