اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) :

اشتغالزایی از اهداف بسیج سازندگی برای مقابله با مهاجرت روستاییان است/اهدای ۲ میلیارد تومان تجهیزات کارآفرینی

اشتغالزایی از اهداف بسیج سازندگی برای مقابله با مهاجرت روستاییان است/اهدای ۲ میلیارد تومان تجهیزات کارآفرینی
علی دارابی با اشاره به خدمات بسیج سازندگی خراسان شمالی در زمینه فراهم کردن زمینه اشتغال در روستاها گفت: اشتغالزایی از اهداف بسیج سازندگی در راستای مقابله با مهاجرت روستاییان استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، علی دارابی، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در حاشیه آیین اهدا دستگاه هایی جهت ایجاد شغل برای بسیجیان استان، جمعا به ارزش 2 میلیارئ تومان و اشتغالزایی برای 150 نفر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد اشتغال، تعداد 25 دستگاه جوجه کشی توسط بسیج سازدگی استان تهیه شده و بین افراد کم برخوردار توزیع می شود لازم به ذکر است که ارزش هر دستگاه جوجه کشی، 3میلیون 500 هزار تومان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک،,

وی افزود: همچنین تعداد 2دستگاه رب ساز هر کدام به ارزش 50 میلیون تومان، 2دستگاه ابریشم خشک کنی هر کدام به ارزش 75 میلیون تومان، 6باب گلخانه هر کدام به مساحت 250 متر با برآورد هزینه 250 میلیون تومان،که در سرتاسر استان ساماندهی شده اند و یک استخر ذخیره آب 2منظوره با حجم 7هزار متر مکعب می باشد که بالغ بر 1میلیارد تومان هزینه شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در انتها گفت : یکی از اهداف ما این است که با ایجاد اشتغال در مناطق محروم و کم برخوردار، از مهاجرت و حاشیه نشینی در شهرها جلوگیری نماییم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه