اخبار داغ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

باید بستر شکوفایی فرهنگ غنی دینی با حضور جوانان انقلابی شکل بگیرد

باید بستر شکوفایی فرهنگ غنی دینی با حضور جوانان انقلابی شکل بگیرد
اسماعیلی با اشاره به تقویت و تعمیق ارتباط با علما، حوزه‌های علمیه و استفاده از توان روحانیت در شوراهای فرهنگ عمومی در دوره جدید، گفت: بایدبستر شکوفایی فرهنگ غنی دینی با حضور جوانان انقلابی شکل بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه در حوزه های مختلف با رویش های انقلابی روبرو هستیم، اظهار داشت: دولت مردمی کنونی باید بتواند این ظرفیت‌ها را بکار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

وی ادامه داد:  حوزه فرهنگ دینی غنی است و ما باید بسترهای شکوفایی فرهنگ غنی دینی را با حضور جوانان انقلابی و رویش های شکل گرفته فراهم نماییم.

,

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اولویت های کار خود، گفت: احیای ارزش های انقلابی، اسلامی، هنر و فرهنگ دینی در صدر فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید خواهد بود.

,

وی اضافه کرد:  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها وزارتخانه ای است که پسوند اسلامی دارد اما با این وجود در برخی سالها دچار عقب ماندگی‌های شده‌است.

,

اسماعیلی بااشاره به تقویت ارتباط با علما و روحانیون، گفت: تعمیق ارتباط با علما، حوزه‌های علمیه و استفاده از توان روحانیت در شوراهای فرهنگ عمومی در دوره جدید تقویت خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: رییس جمهوری پیش از سفر به قم سلام ویژه و گرم خود را به مراجع عظام تقلید و علمای حوزه علمیه ابلاغ کرد.

,

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بااشاره به نقش آیت الله نوری همدانی در حمایت از انقلاب اسلامی ، ابراز داشت: آثار علمی و رویکرد حمایتی آیت الله نوری همدانی در بعد فرهنگی و حمایت از انقلاب اسلامی نقش ویژه ای در طول ۴۲ سال گذشته داشته‌است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه