اخبار داغ

سرلشکر جعفری:

ضروت ریشه کنی فساد برای عبور از مشکلات/ مطالبه گری در فضای بدون تخریب و محله محور باشد

ضروت ریشه کنی فساد برای عبور از مشکلات/ مطالبه گری در فضای بدون تخریب و محله محور باشد
فرمانده قرارگاه فرهنگی حضرت بقیه الله اعظم (عج) گفت: باید به سمت و سوی مطالبه گری برای حل مشکلات هر شهر و منطقه و کشور حرکت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما سردار سرلشگر محمدعلی جعفری ظهر امروز در نشست مجمع مطالبه گران استان اردبیل اظهار داشت: یکی از راهکارهای رسیدن سریع به پیشرفت و حل مشکلات اجرایی شدن گام دوم انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با اشاره به اینکه  همه از سوءمدیریت ها و اشکالات و تفکرات لیبرالی و انحرافی غیر دینی  ناراحت هستند  افزود: در شهرها باید با تشکیل گروهای مختلف مطالبه گری به سمت و سوی حل مشکلات هر شهر و منطقه و کشور حرکت کنیم.

,

فرمانده قرارگاه بقیه الله العظم گفت: انقلاب اسلامی  روحیه ایستادگی دارد که این فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی را به سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس،  لبنان، سوریه و کشورهای جهان اسلام انتقال داده است.

,

وی تصریح کرد: فساد باید برچیده شود و این خواسته اصلی مردم است و نقش اصلی را برای برچیدن فساد خود مردم  با مطالبه گری بحق در زمینه های مختلف می توانند انجام دهند.

,

سردار جعفری تاکید:  در سیل و زلزله ها اگر کمک های مردم و حضور مردمی نبود ما در این بحران ها دچار مشکلات عدیده ای می شدیم که با ورود مردم ما از این بحران ها عبور کردیم.

,

وی افزود: نقش مردم نقش معیار است و حضور مردم نقش اساسی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و‌نقش آفرینی برای حل مشکلات کشور داشته است.

,

سرلشگر جعفری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری  در جمع جوانان و دانشجویان کشور گفت: توصیه مهم رهبری به جوانان و دانشجویان این بود که مطالبه گری و انتقاد و اعتراض را با پیشنهادهای خوب و قابل اجرا همراه کنید تا فایده جدی و ماندگار داشته باشد همچنان که در اسلام نیز نهی از منکر همراه امر به معروف یعنی بیان پیشنهادهای راهگشا و خوب توصیه شده است.

,

وی اذعان داشت: تخریب فضای گفتگو را مسدود می کند، بنابراین مطالبات را با استدلال و منطق و بدونِ پرخاش و اهانت مطرح کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه