اخبار داغ

سرپرست وزارت آموزش و پرورش مطرح کرد:

تلاش برای تامین واکسن کرونای دانش آموزان/ نحوه آغاز سال تحصیلی جدید/ رتبه بندی معلمان به زودی نهایی می‌شود

تلاش برای تامین واکسن کرونای دانش آموزان/ نحوه آغاز سال تحصیلی جدید/ رتبه بندی معلمان به زودی نهایی می‌شود
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: بسیاری از کشورهای دنیا به سمت واکسن دانش آموزان زیر 12 سال حرکت نکردند و در برخی از کشورها واکسن 12 تا 18 سال تزریق شده و در کشور نیز ورود واکسن مناسب برای این گروه‌های سنی از سوی وزارت بهداشت پیگیری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، امروز با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش در سه شهرستان گمیشان، آق قلا و گرگان از چهار پروژه آموزشگاهی بزرگ آموزش و پرورش، که یکی از آن ها مدرسه 10 کلاسه سردار شهید سلیمانی و مدسه 30 کلاسه حیات طیبه شهرک زیتون گرگان در فضایی ۹ هزار مترمربع، بزرگترین مدرسه استان گلستان پس از انقلاب اسلامی است به بهره برداری رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

افتتاح مدرسه 6 کلاسه چارقلی گمیشان

, افتتاح مدرسه 6 کلاسه چارقلی گمیشان,

علیرضا کاظمی، سرپرست آموزش و پرورش گلستان طی مراسمی با حضور استاندار، مسئولان آموزش و پرورش مدرسه 6 کلاسه چارقلی گمیشان را افتتاح کرد.

,

این مدرسه به همت چاپ و نشر کتاب های درسی ایران در مناطق سیل زده گمیشان ساخته شده است.

,

همچنین پیش از افتتاح این پروژه کاظمی با حضور در تپه نورالشهدای گرگان به شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد. 

,

 

,

, ,

آمادگی آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید

, آمادگی آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید,

علیرضا کاظمی، صبح امروز در آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه چارقلی گمیشان گفت: حضور ما در منطقه گمیشان که یکی از شهرستان‌های محرم است پیامدهای متعددی دارد و یکی از آن آمادگی آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید است.

,

کاظمی ادامه داد: امروز به نمایندگی از همکاران خود در آموزش و پرورش اعلام می‌کنم که سال تحصیلی جدید را با در نظر گرفتن سلامت دانش آموزان آغاز خواهیم کرد.

,

وی افزود: مهمترین رویکرد ما در آموزش و پرورش توسعه عدالت است و یقینا بهترین نماد عدالت در کشور عدالت آموزشی به‌شمار می رود.

,

, ,

این مقام مسئول بابیان اینکه در سفر به گلستان دغدغه‌های همکاران و مشکلات آنان در آغاز سال تحصیلی شنیده می‌شود، ابراز داشت: در این سفر امروز یکی از بزرگترین پروژه های آموزشی در گلستان به بهره برداری می رسد که نشانه عدالت آمورشی در این استان است.

,

کاظمی متذکر شد: توجه به کیفیت آموزشی از دیگر موضوعاتی است که به آن اهتمام خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم هیچ دانش آموزی از تحصیل محروم نمانند.

,

وی افزود: یقینا مسئولان ما در استان به گونه ای برنامه ریزی خواهند کرد که پوشش تحصیلی دانش آموزان با موقعیت های شهرستان ها عملیاتی شود.

,

این مقام مسئول اطمینان از سلامت دانش آموزان و کیفیت آموزش دانش آموزان را از دیگر برنامه های خود خواند و گفت: مهمترین ماموریت آموزش و پرورش جامعه پذیری است و تمام مهارت های اجتماعی در مدارس باید شکل بگیرد.

,

افتتاح مدرسه 10 کلاسه امام رضا(ع) آق قلا 

, افتتاح مدرسه 10 کلاسه امام رضا(ع) آق قلا ,

مدرسه 10 کلاسه امام رضا(ع) آق قلا که به همت نماینده ولی فقیه در استان گلستان در فضای یک هزار و 152 متر ساخته شده است توسط سرپرست وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد.

,

, ,

تلاش برای تامین واکسن کرونای دانش آموزان

, تلاش برای تامین واکسن کرونای دانش آموزان,

علیرضا کاظمی در آیین بهره برداری از مدرسه 10 کلاسه امام رضا (ع) آق قلا اظهار کرد: آموزش و پرورش کشور با یک برنامه‌ریزی دقیق و همکاری مجدانه همکاران ما آمادگی لازم را برای آغاز سال تحصیلی جدید دارد.

,

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در سطح کشور دو هزار و 150 فضای آموزشی در ابتدای سال تحصیلی جدید به بهره برداری می‌رسد که شامل 10 هزار کلاس درس است.

,

وی بیان کرد: برای آغاز سال تحصیلی جدید در سطح کشور الگوی متفاوتی را طراحی کردیم الگویی یکسانی در سطح کشور طراحی نشده و براساس آن از هفته آینده این برنامه ها توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها اعلام خواهد شد.

, وی بیان کرد: برای آغاز سال تحصیلی جدید در سطح کشور الگوی متفاوتی را طراحی کردیم الگویی یکسانی در سطح کشور طراحی نشده و براساس آن از هفته آینده این برنامه ها توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها اعلام خواهد شد.,

, ,

این مقام مسئول متذکر شد: بسیاری از کشورهای دنیا به سمت واکسن دانش آموزان زیر 12 سال حرکت نکردند و در برخی از کشورها واکسن 12 تا 18 سال تزریق شده و در کشور نیز ورود واکسن مناسب برای این گروه‌های سنی از سوی وزارت بهداشت پیگیری می‌شود.

,

کاظمی تاکید کرد:بیش از 85 درصد فرهنگیان دز نخست واکسن را دریافت کردند و تاکنون به کمتر از 30 درصد از فرهنگیان دز دوم نیز تزریق شده است.

,

30 مدرسه سیل‌زده آق‌قلا بازسازی شد

, 30 مدرسه سیل‌زده آق‌قلا بازسازی شد,

احسان گوهری‌راد در آیین افتتاح مدرسه 10 کلاسه امام رضا (علیه السلام) آق قلا اظهار کرد: بیش از 30 هزار دانش آموز در 198 مدرسه شهرستان آق‌قلا در حال تحصیل هستند.

,

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بابیان اینکه مدارس شهرستان ‌آق‌قلا با توجه به وسعت زیادی که دارد نیاز به توجه دارد، متذکر شد: تمامی مدارس تخریبی که در سیل 98 در آق‌قلا تخریب شده بود به همت خیران و مسئولان استان به بهره‌برداری رسید.

,

وی ابراز داشت: در سیل 98 بالغ بر 30 مدرسه در شهرستان آق‌قلا خسارت دید و تخریب شد که خوشبختانه این مدارس به همت خیران و مسئولان استان در آستانه سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

,

این مقام مسئول به ساخت مدرسه امام رضا(ع) توسط نماینده ولی فقیه در استان اشاره کرد و گفت: تنها یک یا دو مدرسه که وسعت و ظرفیت بالایی دارد از سیل گلستان باقی مانده که تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

,

گوهری راد بیان کرد: 17 مدرسه در سطح استان گلستان به همت نماینده ولی فقیه در استان در حال ساخت است.

,

وی از آمادگی آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

,

افتتاح بزرگترین مدرسه استان گلستان پس از انقلاب اسلامی

, افتتاح بزرگترین مدرسه استان گلستان پس از انقلاب اسلامی,

افتتاح مدرسه 10 کلاسه امام رضا (ع) و همچنین مدرسه 30 کلاسه حیات طیبه شهرک زیتون گرگان از دیگر برنامه‌هایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در گلستان است.

,

رتبه بندی معلمان به زودی نهایی می‌شود

, رتبه بندی معلمان به زودی نهایی می‌شود,
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاح مدرسه حیات طیبه گرگان گفت: بخشی از معیشت فرهنگیان به رتبه بندی معلم گره خورده و به عنوان یکی از اولویت‌ها در آموزش و پرورش به جد پیگیر این مسئله هستم.
,
 
,
کاظمی بیان کرد: در هفته آینده با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نشستی را برگزار خواهیم کرد و قطعا در این نشست به مسئله رتبه‌بندی معلمان می پردازیم و در نخستین فرصت این طرح را نهایی می‌کنیم.
,
 
,
وی به اهمیت نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: باید راه حلی برای دغدغه آموزش یاران نهضت سواد آموزی و معلمان طرح قرآن که سالیان سال برای آموزش و پرورش تلاش کردند پیدا کنیم و با کمک نمایندگان این مسئله را برطرف می کنیم.
,
 
,
این مقام مسئول بیان کرد: شاخصه‌های استان گلستان در حوزه آموزش و پرورش از میانگین کشوری به پایین‌تر است و باید به این استان به صورت ویژه توجه شود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در تجهیز هنرستان ها به استان گلستان توجه بیشتری خواهد شد و در حوزه اعتبارات به این استان توجه می‌شود تا دغدغه آموزشی که در این استان وجود دارد برطرف شود.
,

لارم به ذکر است؛ امروز با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش ساختمان نماد گرگان به بهره‌برداری رسید

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه