اخبار داغ

آیت الله احمد خاتمی:

وزارت فرهنگ اجازه انتشار ویروس فرهنگی را ندهد

وزارت فرهنگ اجازه انتشار ویروس فرهنگی را ندهد
سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد نباید اجازه چاپ و نشر ویروس فرهنگی را در حوزه کتاب را بدهد، خطر ویروس فرهنگی بر اعتقاد و معرفت انسان کمتر از ویروس‌های بیماری زا نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله احمد خاتمی عصر امروز در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابعاد و حوزه های مختلف فرهنگ را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به داد عرصه کتاب برسد.
وی ادامه داد: فرهنگ کتاب و کتاب خوانی به سمت احتزار پیش می‌رود؛ امضای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدور مجوز چاپ کتاب نباید اخلاق ستیز و دین ستیز باشد.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: برخی فیلم های ارزشی به اندازه تمام منبرهایی که خطبای حوزه علمیه برگزار می کنند اثرگذاری مثبت از خود برجای می گذارد و باید به این مساله توجه بیشتری شود و در برابر مخالفان تولید آثار ارزشی نیز با قدرت باید مقاومت کرد.
وی اضافه کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد نباید اجازه چاپ و نشر ویروس فرهنگی را در حوزه کتاب را بدهد، خطر ویروس فرهنگی بر اعتقاد و معرفت انسان کمتر از ویروس‌های بیماری زا نیست.

آرایش رسانه‌ای دشمن علیه انقلاب و کشور
همچنین در ابتدای این دیدار محمدمهدی اسماعیلی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تلاش است تا منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، ارتباطات و رسانه را جامه عمل پوشانده و فرهنگ را به جایگاه واقعی خود برساند.
وی بیان کرد: اگر موضوعات فرهنگی اصلاح نشود معضلات اقتصادی و اجتماعی برغم اولویتی که دارد به سرانجام نخواهد رسید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی بسیاری در حوزه فرهنگی توسط جوانان مومن انقلابی فعال شده‌اند و ما باید بسترهای شکوفایی و کارآمدی بیشتر این تشکلها را فراهم کنیم.
وی خاطرنشان کرد: دشمن آرایش رسانه‌ای خطرناکی علیه انقلاب و کشور ما ترتیب داده و باید بتوانیم با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود آن را به نفع جبهه انقلاب و مومنان تغییر بدهیم.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، , پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, ،,
,
,
,
,
, آرایش رسانه‌ای دشمن علیه انقلاب و کشور,
,
,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه