اخبار داغ

کارشناس مسائل اقتصادی مطرح کرد؛

همدلی مسئولان و مردم شکوفایی تولید را به همراه دارد/ استان البرز؛ مهد صنایع دستی

همدلی مسئولان و مردم شکوفایی تولید را به همراه دارد/ استان البرز؛ مهد صنایع دستی
احمد هاشمی گفت: شکوفایی تولید مهمترین نتیجه تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها بوده که این همدلی مسئولان و مردم مهمترین دلیل به حقیقت پیوستن آن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسایل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: باید با همت و کمک نیروهای متخصص کشور به موضوع تولید داخل توجه ویژه داشته باشیم و این موضوع را جدی پیگیری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
احمد هاشمی تولید داخلی را لازمه تحقق استقلال کشور معرفی کرد و گفت: باید فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی را ترویج دهیم و در کنار افزایش تولید به موضوع کیفیت در تولید نیز توجه ویژه کنیم.
,
 
,
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: باید جلوی اسراف و هدر رفت منابع در کشور گرفته شود؛ این کار فقط با تکیه بر توان داخلی محقق می شود باید وابستگی به درآمدهای نفتی در کشور به صفر برسد آن موقع اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی کلمه در کشور محقق شده است.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: استان البرز پتانسیل بسیار خوبی در زمینه صنایع دستی دارد و هنرمندان خوبی در این زمینه در استان فعالیت می کنند.
,
 
,
هاشمی گفت: مسئولین باید ضمن حمایت از این هنرمندان، مشکلات در مسیر این کارآفرینان را برطرف کرده و بازار فروش محصولات آنها را رونق دهد.
,
 
,
وی بیان کرد: تولید رقابتی و کیفیت‌محور پیش‌نیاز توسعه پایدار و حفظ اشتغال موجود است بنابراین واحدهای تولیدی باید با کم کردن هزینه‌های جاری قیمت تمام شده تولیدات خود را کاهش داده و با به روز رسانی تجهیزات و عوامل تولید، کیفیت تولیدات را افزایش دهند.
,
 
,
این کارشناس با بیان اینکه یکی از دلایل رکود اقتصادی و موانع رونق تولید عدم فراهم نمودن زمینه فعالیت برای نیروی جوان و مستعد است، تصریح کرد: باید از نبوغ جوانان، این سرمایه‌های ارزشمند، برای تولید و رونق اقتصادی کشور نهایت استفاده را داشته باشیم.
,
 
,
هاشمی بیان کرد در سال پشتیبانی و مانع زدایی لازم است از تولید مردم و مسئولان به صورت یکپارچه با پشتیبانی خود موانع را از سر راه تولیدکنندگان برداشته و زمینه شکوفایی اقتصاد را بوجود بیاورند.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد:شکوفایی تولید مهمترین نتیجه تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها بوده که این همدلی مسئولان و مردم مهمترین دلیل به حقیقت پیوستن آن است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه