اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی استان:

۲۷۲ هزار بسته معیشتی در لرستان توزیع شد/ آزادی ۱۷۶ زندانی

۲۷۲ هزار بسته معیشتی در لرستان توزیع شد/ آزادی ۱۷۶ زندانی
جهانبجش گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۷۲ هزار و ۳۳۸ بسته معیشتی در بین نیازمندان و خانوارهای آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ احسان جهانبخش در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با کمک خیرین در بخش های مختلف خدماتی به نیازمندان ارائه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در همین راستا تاکنون ۲۷۲ هزار و ۳۳۸ بسته معیشتی و ۲۳۹ هزار و ۷۷۵ بسته بهداشتی در بین خانواده های نیازمند شناسایی شده و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی لرستان تصریح کرد: همچنین از سال ۹۹ تاکنون ۱۰ هزار و ۶۲۷ عدد کارت هدیه، دو میلیون و ۱۰۱ هزار و ۷۵۸ عدد ماسک، یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۶۳۳ پرس غذای گرم و ۴۳۱ هزار و ۷۵۰ عدد نان توزیع گردید.

,

جهانبخش عنوان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت کمک به آزادسازی زندانیان جرائم عمد بود که در این مدت ۱۷۶ زندانی از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

,

وی بیان کرد: توزیع ۷۸۴ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند و توزیع ۲۸ هزار و ۶۹۷ بسته لوازم التحریر در ایام مختلف سال به خانوارهای نیازمند انجام شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی لرستان گفت: ۱۴ هزار و ۴۵۷ بسته گوشت قرمز و ۳۸ هزار و ۵۹۵ عدد مرغ نیز در بین نیازمندان توزیع شد.

,

جهانبخش کمک خیرین و مردمی در راستای رزمایش کمک مومنانه در بخش های مختلف را بالغ بر ۱۰۳ میلیون تومان برشمرد و افزود: در مجموع از ابتدای کرونا تاکنون ۱۴۹ میلیارد و ۹۲۳ میلیون تومان در قالب این طرح به نیازمندان کمک شده است.

,

وی با اشاره به پروژه های آب بر کشاورزی گفت: ۲۵ پروژه در این بخش تعریف شده که طول کانالهای پروژه ۱۳ هزار و ۷۵۰ متر بوده و برای اجرا ۱۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد و تاکنون پنج میلیارد از این هزینه واریز شده است. از این تعداد ۱۲ پروژه در حال اجرا می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه