اخبار داغ

روایتی از خدمت بی‌منت در شهرستان لنده:

جهادگران اولین‌ها، طلای کثیف را خرج نیازمندان لنده می‌کنند+تصاویر

جهادگران اولین‌ها، طلای کثیف را خرج نیازمندان لنده می‌کنند+تصاویر
گروه جهادی اولین‌ها با جمع آوری طلای کثیف و فروش آن به نیازمندان لنده‌ای خدمات‌رسانی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، یکی از برکات ارزشمند در تشکیل گروه‌های جهادی خدمت بی‌منت و به دور از حواشی به محرومینی است که هیچ ملجاء و پناهگاهی ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مقام معظم رهبری در جمله در وصف گروه‌های جهادی فرمودند: «ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.». و امروز جوانانی از شهرستان لنده با تشکیل یک گروه جهادی به نام گروه "جهادی اولین ها" که با هدف خدمت رسانی به محرومین، ایتام و نیازمندان با مشارکت جمعی از معلمین جوان، جوانان تحصیل کرده و بدون ادعا با فعالیت در قالب‌های مختلف از جمله تعمیر و سرویس وسایل خانگی، تعمیر و مرمت مدارس و منازل ایتام و نیازمندان، گازکشی منازل در این شهرستان به خدمت به محرومان می پردازند و به دور از هرگونه هیاهو بهترین خدمت را ارائه می کنند.

,

تمام منابع مالی این گروه توسط اعضا و با جمع آوری ضایعات پلاستیکی و آهنی و فروش آنها و هزینه برای محرومین کارهای عام المنفعه خود را مدیریت و برنامه ریزی می کنند.

,

امروز و در اقدامی جهادی با هزینه 5میلیون تومانی برای یکی از محرومین در یکی از روستاهای بخش موگرمون در این شهرستان تواستند بحث گازکشی به تنها منزلی فردی بی بضاعت که فاقد گازشی در این روستا بود را با مشارکت گروهی به سرانجام برسانند و گرمایی گاز شهری را به کانون گرم این خانواده فقیر روستای ببخشند.

,

این گروه در مدت سه سال فعالیت خود منشا خیری برای رفع دغدغه بیشتر ایتام و نیازمندان و محرومین بوده است که با اجرایی نمودن رهنمون های مقام معظم رهبری با اتکا به سرمایه جوانی خویش به طور شبانه روزی در حال خدمت به محرومین و نیازمندان و ایتام هستند.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه