اخبار داغ

در سومین سفر استانی دولت سیزدهم انجام شد؛

بررسی مشکلات طرح مسکن اقدام ملی طبس با حضور وزیر راه و شهرسازی

بررسی مشکلات طرح مسکن اقدام ملی طبس با حضور  وزیر راه و شهرسازی
مشکلات پروژه مسکن اقدام ملی طبس با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست فرمانداری این شهرستان در سالن جلسات شهدای فرودگاه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی روز جمعه در سومین سفر استانی دولت سیزدهم از پروژه ساخت اقدام ملی مسکن در شهر طبس بازدید کرد و طی نشستی با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان طبس در سالن جلسات شهدای فرودگاه این شهر، مشکلات این طرح مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

همچنین وزیر راه و شهرسازی در حاشیه دیدار رئیس جمهوری با مردم طبس در محل امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) به مطالبات مردم در حوزه راه و شهرسازی پاسخ داد و اظهار داشت: تمام افراد که مسکن اولی هستند و بند جیم آنان قرمز نشده، نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

,

وی افزود: در شهر طبس ۲ قطعه جدید برای الحاق به شهر تعیین شده و به دنبال الحاق قطعات دیگری هم هستیم.

,

وزیر راه و شهرسازی در ادامه بیان داشت: مردم اذعان دارند که برخی شرکت‌ها در وسط شهر طبس زمین‌های خوبی را گرفتند ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم و علت را بررسی خواهیم کرد.

,

قاسمی اظهار داشت: در حوزه مسکن برنامه ما این است که سالی یک میلیون مسکن در کشور ساخته شود و تلاش ما این است که مصالح از جمله سیمان و میلگرد از طریق دلالی نباشد و از طریق خرید مستقیم از کارخانه باشد تا واحدها با کمترین قیمت به‌دست مردم برسد.

,

وی گفت: ساخت برخی واحدها را خود مردم و برخی را بنیاد مسکن بر عهده می‌گیرد تا کارها به سرعت پیش برود.

,

وزیر راه و شهرسازی گفت: با این قانون جدید جهش و رونق مسکن که توسط مجلس شورای اسلامی مصوب شده به ما اجازه خوبی داده و زمین، وام و کمک‌های خوبی به مردم ارائه خواهد شد تا صاحب‌ خانه شوند.

,

قاسمی با اشاره به اینکه در شهر طبس مشکل زمین نداریم، اضافه کرد: طرح‌های خوبی به شهر الحاق خواهد شد تا به همه مردم زمین برسد و این کار هم سریع انجام خواهد شد.

,

تسریع در روند واگذاری زمین برای طرح‌های سرمایه‌گذاری، استخدام نیروهای بومی در معادن شهرستان، تسریع در واکسن کارگران معادن، افزایش اجاره‌بها در طبس، کاهش درصد تسهیلات مسکن از مشکلات و درخواست‌ها مطرح شده از سوی مردم شهر طبس بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه