اخبار داغ

آنچه در نماز‌جمعه این هفته کرمانشاه گذشت؛

توجه به جوانان جایگاه ویژه ای در نظریات امامین انقلاب اسلامی دارد / آمریکا و غرب به دنبال فرسایشی کردن مذاکرات هسته ای برای رسیدن به اهدافشان هستند

توجه به جوانان جایگاه ویژه ای در نظریات امامین انقلاب اسلامی دارد / آمریکا و غرب به دنبال فرسایشی کردن مذاکرات هسته ای برای رسیدن به اهدافشان هستند
ائمه جمعه و خطبای نمازجمعه شهرهای مختلف استان کرمانشاه در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ائمه جمعه و خطبای نمازجمعه شهرهای مختلف استان کرمانشاه در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

توجه به جوانان جایگاه ویژه ای در نظریات امامین انقلاب اسلامی دارد

, توجه به جوانان جایگاه ویژه ای در نظریات امامین انقلاب اسلامی دارد, توجه به جوانان جایگاه ویژه ای در نظریات امامین انقلاب اسلامی دارد,

به نقل از مرصادنیوز، نماز جمعه این هفته کرمانشاه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و با حضور پر شور مردم ولایت مدار شهر کرمانشاه به امامت آیت‌الله علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در محل مسجد جامع برگزار شد.

, مرصادنیوز,

آیت الله علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه (۱۹ شهریور) اظهار داشت: هر زمانی که به جوانان اعتماد شده ثمره آن را دیده ایم و به همین دلیل است که امام راحل (ره) و پس از ایشان رهبر فرزانه انقلاب همیشه نسبت به توجه مسئولان و سپردن کارها به آن ها تاکید داشته اند.

,

وی در ادامه به ۱۹ شهریور سالروز ارتحال آیت الله طالقانی اولین امام جمعه تهران نیز اشاره کرد و گفت: زبان ایشان مثل شمشیر برنده بود و منبرها و خطبه هایش بسیار اثر داشت.

,

آیت الله علما افزود: آیت الله طالقانی مدت زیادی از عمر با برکتشان را در تبعید و زندان گذراندند و حضرت امام (ره) ایشان را ابوذر زمان خواندند.

,

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین به سالروز شهادت آیت الله مدنی امام جمعه تبریز در ۲۰ شهریور اشاره و اظهار کرد: ایشان انسان بزرگواری بود که همواره در نمازهایش دعای شهادت در راه خداوند را می خواند.

,

وی گفت: ۲۱ شهریور نیز سالروز ارتحال جانسوز حضرت رقیه (س) دختر خردسال امام حسین (ع) است، کودکی خردسال که مظلومیتشان چهره واقعی قاتلان سرور و سالار شهیدان را برملا ساخت.

,

آیت الله علما در پایان با اشاره به ۲۵ شهریور سالروز شهادت عمار یاسر از یاران وفادار حضرت امیرالمونین (ع)، گفت: باید درس وفاداری و ولایت پذیری را از این شخصیت وارسته فرا بگیریم و همواره مدافع و حامی ولی فقیه باشیم.

,

 

,

جشنواره ملی تئاتر مرصاد نیازمند اعتبارات ملی است

, جشنواره ملی تئاتر مرصاد نیازمند اعتبارات ملی است, جشنواره ملی تئاتر مرصاد نیازمند اعتبارات ملی است,


به گزارش اسلام آباد خبر، سید روح الله زمانی موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه اسلام آبادغرب به اهمیت عملیات غرور آفرین مرصاد اشاره و بر استفاده از همه ظرفیت ها برای برگزاری مطلوب این جشنواره تاکید کرد.

وی در خطبه دوم نماز جمعه اظهار کرد: جشنواره ملی تئاتر مرصاد یک امتیاز برای شهرستان و استان است و باید به نحو درستی از این امتیاز استفاده کنیم.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب افزود: جشنواره ملی امتیاز بسیار خوبی برای شهرستان و استان محسوب می شود به ویژه در ارتباط با مرصاد که مقام معظم رهبری به جریان آن اشاره داشتند و گفتند نباید اجازه دهیم جای شهید  و جلاد عوض شود.

وی افزود : در سال ۶۷ و قبل از آن عده ای نقش جلاد داشتند و دستشان به خون مردم و رزمندگان آغشته شده بود و امروز  جریاناتی  به دنبال تطهیر آنها هستند و یکی از اقدامات مثبتی که در مقابل جریانات رسانه ای که به دنبال تطهیر  و مظلوم جلوه دادن منافقین  است جشنواره ملی تئاتر مرصاد است و این جشنواره مرصاد می تواند ظرفیت خوبی برای روشنگری و بصیرت افزایی باشد.

حجت السلام زمانی موسوی گفت: حضور هنرمندان از سراسر کشور می تواند امتیاز خوبی برای شهرستان اسلام آبادغرب به وجود آورد و در کنار آن می تواند برکات فراوانی از جمله رفع برخی از آسیب ها و فضای نشاط فرهنگی و حتی گردشگری برای شهرستان داشته باشد.

وی عنوان کرد: ما نظیر این جشنواره را در خوزستان، کردستان و نقاط دیگر کشور  داریم که از اعتبارات ملی برخوردار هستند و ما انتظار داریم در دولت جدید به این جشنواره اعتباری ویژه اختصاص دهند و شهرستان محروم از این اعتبارات نباشد و جای گلایه دارد که در دولت قبل جشنواره از اعتبارات ملی محروم بوده و انشاالله در دولت جدید شاهد توجه ویژه تر به این جشنواره و تخصیص اعتبار ملی به آن باشیم.

حجت الاسلام زمانی موسوی افزود: ما در شورای فرهنگ عمومی شهرستان و استان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا جشنواره بتواند به شکل مناسب و کیفی برگزار شود.

,
, اسلام آباد خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

آمریکا و غرب به دنبال فرسایشی کردن مذاکرات هسته ای برای رسیدن به اهدافشان هستند

, آمریکا و غرب به دنبال فرسایشی کردن مذاکرات هسته ای برای رسیدن به اهدافشان هستند, آمریکا و غرب به دنبال فرسایشی کردن مذاکرات هسته ای برای رسیدن به اهدافشان هستند,

به گزارش بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: صلح امام حسن مجتبی(ع) همان قدر ارزش داشت که شهادت برادر بزرگوارشان امام حسین(ع) ارزش داشت . 

, بازی دراز,

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود : خدمتی که شهادت امام حسین (ع) به اسلام کرد، صلح امام حسن (ع) نیز به همان اندازه به اسلام خدمت کرد .

,

 حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت : مذاکرات هسته‌ای یکی از مباحث اصلی رسانه ها و محافل داخلی و خارجی است که در روزهای اخیر پرداختن به آن خصوصا از سوی غرب بیشتر شده است . 

,

خطیب جمعه شهرستان سرپلذهاب تصریح کرد : رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشور یک نکته دقیق ، مهم و اصلی را در مورد مذاکرات بیان می کنند و این نکته مهم این است که مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد و مذاکره کشور با غرب فقط برای رفع تحریمها است.

,

حجت الاسلام فاطمی نسب اذعان کرد: سیاست آمریکا و اروپا فرسایشی کردن مذاکرات است و از این سیاست چند هدف را دنبال می کنند .

,

 وی ادامه داد : اولین هدف آمریکا و اروپا از فرسایشی کردن مذاکرات این است که ایران را کشوری منفعل نشان دهند که گویا بقای آن بسته به مذاکرات است .

,

امام جمعه شهرستان سرپلذهاب اظهار داشت: دومین هدف آنها این است که کشور را معطل مذاکره نگه دارند تا توان مسئولین دیپلماسی و سیاسی کشور را در این مسیر هدر دهند.

,

 وی هدف بعدی آمریکا و اروپا را تاثیر گذاری بر شرکای راهبردی کشور دانست و گفت: آمریکا و غرب با فرسایشی کردن مذاکرات می خواهند کشور را معطل نگهدارند و این معطل ماندن کشور سبب می شود که شرکای راهبردی ایران در سیاستهای خود تجدید نظر کنند.

,

 خطیب جمعه شهرستان سرپلذهاب تصریح کرد: آموزشریکا و غرب با فرسایشی کردن مذاکرات هسته ای و عدم رفع تحریم‌های ظالمانه به دنبال عصبی کردن و خسته شدن مردم کشور هستند. 

,

وی  در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث افغانستان اشاره کرد و گفت: برخی می پرسند که چرا ایران از مقاومت پنجشیر حمایت نمی کند که در جواب باید گفت تاکنون هیچ درخواست رسمی از سوی مردم و رهبران آنها به کشور ما ارائه نشده است . 

,

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: دشمن با شعله ور ساختن حوادث افغانستان درصدد تله گذاری سیاسی، امنیتی و نظامی بر سر راه ایران است . 

,

امام جمعه سرپلذهاب اذعان داشت: آمریکا می خواهد ایران را بر سر یک دو راهی قرار دهد که انتهای هردو راه بن بست است لذا اگر حمایت نظامی کند متهم به دخالت نظامی می شود و اگر سکوت کند متهم به انفعال در برابر جنایات طالبان خواهد شد.

,

 وی افزود : ایران اسلامی راه سومی را در این مورد انتخاب کرده و به دنبال میانجیگری برای پایان دادن به مقابله نظامی و از سرگیری گفتگوهای بین الافغان است و از سویی اقدامات طالبان در عدم رعایت خطوط قرمز را محکوم می کند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه