اخبار داغ

در نشست شورای اداری خراسان جنوبی مطرح شد؛

گلایه نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف از زمان‌های متعدد برای اتمام پروژه‌ها/ کارخانه‌های تعطیل استان راه اندازی شود

گلایه نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف از زمان‌های متعدد برای اتمام پروژه‌ها/ کارخانه‌های تعطیل استان راه اندازی شود
خسروی گفت: از مسئولان خراسان جنوبی درخواست می‌کنم زمانی برای اجرای پروژه‌ها به نماینده ها و رسانه ها بدهند که بعدا بتوانند پیگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری خراسان جنوبی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: از مسئولان خراسان جنوبی درخواست می‌کنم زمانی برای اجرای پروژه‌ها به نماینده ها و رسانه ها بدهند که بعدا بتوان پیگیری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی با بیان اینکه برای پروژه های زمان بندی مشخص باشد، افزود:چند وقت قبل مسئولان از اتمام باند دوم بیرجند- قاین تا پایان سال خبر دادند بازهم از اتمام تا پایان سال می‌گیوند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چند ماه است از پیشرفت 20 درصدی راه آهن می‌گوند و باز امروز هم از پیشرفت 20 درصدی خبر می‌دهند.

,

خسروی عنوان کرد: مردم خراسان جنوبی چشم امیدشان به لطف خدا، توجه رئیس جمهور و این دولت است.

,

وی اظهار کرد: ان شاءالله با تلاش مسئولان خراسان جنوبی و دولت طی دو سال ابتدای دولت شاهد جهش ملموس در خراسان جنوبی باشیم.

,

پروژه های بلاتکلیف در غرب استان

, پروژه های بلاتکلیف در غرب استان,

حجت الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار کرد: اظهار کرد: رئیس جمهور نسبت به مشکلات استان از جمله آب، راه، زیرساخت، حمل و نقل و ... واقف هستند.

,

وی افزود: آنچه انقلاب اسلامی در دنیا به دست آورده و قله های پیشرفت را فتح کرده و توانسته برای مردم خدمات و افتخارات بیاورد به دلیل ایمان و تدین مردم بوده است.

,

نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استمرا و دسترسی به آرمانها نیز ایمان و تدین مردم خواهد بود.

,

حجت الاسلام نصیرایی عنوان کرد: حوزه فرهنگ و اعتقادات یکی از حوزه هایی است که متاسفانه در سالیان اخیر نسبت به آن بی توجهی شده است.

,

وی اظهار کرد: امروز در بحث فرهنگ نیاز به آرایش و رویکرد جدید و عمیق داریم.

,

نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر قرار است تمدن اسلامی شکل بگیرد عامل اصلی فرهنگ، ایمان و تدین است که به این قضیه توجه نشده است.

,

حجت الاسلام نصیرایی گفت: نظام پولی، مالی و مالیاتی در کشور مشکل دارد.

,

وی عنوان کرد: توزیع منابع تا 50 سال دیگر اگر به این روش باشد شرایط خراسان جنوبی به همین روال خواهد بود چراکه جمعیت ملاک تخصیص اعتبارات است و با این شرایط خراسان جنوبی سهم کمی از اعتبارات دارد.

,

نماینده فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی افزود: حتما باید از سازوکار و شاخص ها اصلاح شود در غیر این صورت فایده ای ندارد.

,

وی با بیان اینکه در غرب استان پروژه های بزرگی داریم که بلاتکلیف است،افزود: نیروگاه برقی در غرب استان داریم که به گفته مسئولان اگر به بهره برداری برسد سه هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول بکار خواهند شد.

,

حجت الاسلام نصیرایی به معطل بودن کارخانه سیمان، کانسران و نیروگاه اشاره کرد و گفت: در شهرستان فردوس کارخانه ای داریم که در بحث منیزیم بوده و تنها در کشور همین کارخانه است معطل بوده و با حداقل ظرفیت کار میکند.

,

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در غرب استان نیازمند هزینه‌های آنچنانی برای ایجاد اشتغال نیستیم اگر همین کارخانه ها فعال و راه اندازی شود باعث اشتغال شده و حتی برای نیروی کار باید از جاهای دیگر نیروی کار پیدا کرد.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه