اخبار داغ

مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد:

امکان پیش‌بینی دقیق خاموشی ها به دلیل تنش‌ها و نوسانات وجود ندارد

امکان پیش‌بینی دقیق خاموشی ها به دلیل تنش‌ها و نوسانات وجود ندارد
نورالدین مرادیان‌عاشور عمده دلیل خاموشی برق را کمبود آب سدها و افزایش بی سابقه مصرف برق مشترکان دانست و افزود: متاسفانه در بیشتر مواقع بدلیل تنشها و نوسانات مصرف و تولید ، امکان پیش بینی دقیق خاموشی ها نخواهد بود و برنامه ها با احتمال ارائه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، نورالدین مرادیان‌عاشور، مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما بااشاره به پایداری شبکه های توزیع برق شهرستان، اظهار کرد: این شبکه‌ها کاملا پایدار است و هیچ مشکل فنی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان, م,

وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق استان، توزیع کننده برقی است که به آن تحویل می‌شود، افزود: پیرو اطلاع‌رسانی‌های مکرر در گزارشات رسانه ها و جراید و اخبار صداوسیما خاموشی ها ناشی از کمبود نیروی تولید شده از طرف نیروگاههای کشور است‌.

,

مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد عمده دلیل خاموشی برق را کمبود آب سدها و افزایش بی سابقه مصرف برق مشترکان دانست و افزود: متاسفانه در بیشتر مواقع بدلیل تنشها و نوسانات مصرف و تولید ، امکان پیش بینی دقیق خاموشی ها نخواهد بود و برنامه ها با احتمال ارائه می‌شود.

,

وی از شهروندان خواست با صبروحوصله و سعه صدر و پیش بینی های لازم تا زمان رفع مشکل کشور در انجام وظایف ذاتی باری‌گر شرکت توزیع باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه