اخبار داغ

مدیرکل انتقال خون استان:

اهدای خون در لرستان کاهش یافت

اهدای خون در لرستان کاهش یافت
حامدی گفت: با توجه به کاهش اهدای خون در استان، ضروری است تا اهداکنندگان برای اهدای خون به مراکز مراجعه نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حامدی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: از ابتدای شهریور ماه تاکنون آمار اهدای خون نسبت به ماه های گذشته کاهش یافته البته به دلیل اینکه بسیاری از اهداکنندگان در ایام تاسوعا و عاشورا، اهداکنندگان مستمر بودند و این افراد تا چند وقت نمی توانند خون اهدا کنند، سبب شده تا آمار اهدای خون کاهش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: با توجه به اینکه نیاز بیماران به خون همیشگی است، لازم است اهداکنندگان برای یاری بیماران نیازمند خون به پایگاه های انتقال خون مراجعه نمایند تا خون های اهدایی در اختیار بیماران قرار گیرد.

,

مدیرکل انتقال خون لرستان تصریح کرد: در همین راستا تیم های سیار خونگیری آماده شدند تا برای خونگیری از کارمندان اداراتی که تمایل و شرایط لازم را دارند، خونگیری نمایند.

,

حامدی عنوان کرد: به دلیل شرایط کرونایی، بهترین روش خونگیری در مراکز و پایگاه های خونگیری است که همه شرایط لازم مهیا می باشد ولی به دلیل شرایط کاهش اهدای خون، این تیم ها به ادارات اعزام می شوند.

,

وی خاطرنشان کرد: از افرادی که شرایط اهدای خون را دارند دعوت می شود تا بیماران نیازمند به خون را همراهی نمایند چرا که خون و فرآورده های آن یک نیاز همیشگی و مستمر است و با توجه به اینکه برخی از فرآورده ها فقط چند روز قابل نگهداری هستند، می طلبد در این روزها اهدای خون فراموش نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه