اخبار داغ

معاون راهداری ایلام مطرح کرد؛

بهره برداری از پل جزمان هلیلان در آینده نزدیک

بهره برداری از پل جزمان هلیلان در آینده نزدیک
معاون راهداری استان ایلام گفت: پل جزمان با پیشرفت ۹۰ درصدی همراه بوده است که علت کندی و تکمیل نشدن پروژه عدم تخصیص اعتبار ملی و استانی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رضایی معاون راهداری استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار  گفت: پل جزمان با پیشرفت ۹۰ درصدی همراه بوده است که علت کندی و تکمیل نشدن پروژه عدم تخصیص اعتبار ملی و استانی است و چنانچه اعتبار لازم به صورت کامل تخصیص داده شود این پل تا قبل از فصل سرما و شروع بارندگی‌ها تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: این پروژه بزرگ در حال حاضر شامل ۵ دهنه پل به طول هر کدام ۲۰ متر و با عرض ۹ متر است که اقداماتی از قبیل خاکریزی پشت دستک‌ها، نصب نرده جان‌پناه و آسفالت باقی مانده تا تکمیل شود.

,

معاون راهداری استان ایلام گفت: مبلغ قرارداد این پروژه ۷۰ میلیارد ریال است که بر اساس تفاهم نامه‌های انجام شده بین بنیاد علوی، کمیته امداد شهرستان و اداره راهداری استان این مبلغ برای پروژه حاضر تایید و تامین شده است.

,

وی در ادامه افزود: بنیاد علوی مبلغ ۲۰ میلیارد ریال و کمیته امداد مبلغ ۱۰ میلیارد ریال و مابقی ۴۰ میلیارد آن توسط اداره راهداری تامین شده است.

,

 

,


انتهای پیام/الف

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه