اخبار داغ

وقتی کار نشد ندارد؛

خلاقیت ۲ برادر نظرآبادی با کشت ۶۰ نوع محصول کشور در باغ یک هکتاری!/ کاهش ریسک پذیری باغداران با نهال‌های مقاوم در برابر کم‌آبی و آفت

خلاقیت ۲ برادر نظرآبادی با کشت ۶۰ نوع محصول کشور در باغ یک هکتاری!/ کاهش ریسک پذیری باغداران با نهال‌های مقاوم در برابر کم‌آبی و آفت
این روزها برادران حسینی در ابتکاری کارآمد ۶۰ نوع از محصولات خود را به شکل باغی در کنار نهالستان خود به بار نشانده اند تا مشتاقان نهال را به این نهالستان بکشانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، شهرستان نظرآباد با تولید ۶ میلیون اصله نهال مثمر در سال، به یکی از قطب های تولید نهال در کشور تبدیل شده است و اقدامات بسیار موثری در راستای کشت نهال در آن انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
باغ ترویجی، مقایسه ای ارقام تجاری و پایه های رویشی نهالستان برادران حسینی و شرکت زیست فناوری رویش پایدار البرز با مشارکت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از همین موارد است.
,
 
,
این روزها نهالکاران این شهرستان یا همان برادران حسینی در ابتکاری کارآمد ۶۰ نوع از محصولات خود را به شکل باغی در کنار نهالستان خود به بار نشانده اند تا مشتاقان نهال را به این نهالستان بکشانند.
,
 
,
, ,
 
,
به گفته آنها این مجموعه یک هکتاری ۶۰ رقم روی ۳ الی ۴ پایه با پابه بذری مقایسه شده است، به گونه ای که مشتریان می توانند با مشاهده و مقایسه درختان به بار نشسته نسبت به خرید مطمئن اقدام کنند.
,
 
,
تکنولوژی به کار رفته در این مجموعه بازدهی خوبی داشته با استقبال خریداران مواجه شده است و استفاده از ارقام خاص و پربازده رایج در دنیا از دیگر ویژگی های این نهال کاران است.
,
 
,
برادران حسینی به خبرنگار تیتریک، می گویند؛ دو پارت ارقام شناسنامه دار از ایتالیا خریداری کرده ایم که برای آذر ماه می توانند با اقلیم داخل کشور سازگاری پیدا کرده و به بازار عرضه شوند.
,
 
,
و اما نهال های پرورش یافته در این نهالستان برای کاشت در مناطق مختلف آب و هوایی کشور تولید می شود، رئیس جهاد کشاورزی نظرآباد هم این موضوع را تائید می کند.
,
 
,
بدرزاده به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ این گونه باغات برای تهیه پیوندک فنی، سالم و عاری از هر گونه آلودگی، برای توسعه نهالستان و در نهایت احداث باغ حائز اهمیت خواهد بود.
,
 
,
این روزها تولید محصولات مقاوم در برابر کم آبی و آفت ها از ویژگی های مهم نهال های تولیدی در نظرآباد است، استفاده از تکنولوژی در توسعه باغات کاهش خطر ریسک پذیری را به دنبال دارد.
,
 
,
بالارفتن توجیه اقتصادی و امنیت غذایی از دیگر مزایای این نهالستان است که با استفاده از دانش و فناوری های روز ایجاد شده است تا نهایت رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه