اخبار داغ

معاون آموزش و پرورش لرستان:

۱۴۵ دانش آموز لرستانی رتبه زیر هزار کنکور را کسب کردند

۱۴۵ دانش آموز لرستانی رتبه زیر هزار کنکور را کسب کردند
بازگیران گفت: در کنکور سراسری امسال ۱۴۵ دانش آموز در لرستان رتبه زیر هزار کسب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصراله بازگیران در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در کنکور سراسری امسال ۲۶ هزار و ۲۰۰ نفر در رشته های هنر، تجربی، ریاضی و فنی، انسانی و زبان خارجه در استان به رقابت پرداختند که از این تعداد هزار و ۲۱۵ نفر در رشته هنر، ۸۲۵ نفر در رشته ریاضی و فنی، ۱۴ هزار و ۱۱۸ نفر در رشته تجربی، هفت هزار و ۸۵۶ نفر در رشته انسانی و دو هزار و ۱۸۶ نفر در رشته زبان خارجه شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: پس از اعلام نتایج و بررسی هایی که در این راستا صورت گرفت، مشخص شد که ۱۴۵ نفر از دانش آموزان استان لرستان در کنکور امسال موفق به کسب رتبه زیر هزار شدند.

,

معاون آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: همچنین ۱۳ نفر از دانش آموزان رتبه زیر ۱۰۰ و دو رقمی کسب کردند و ۱۳۲ دانش آموز هم رتبه سه رقمی را کسب کردند.

,

بازگیران عنوان کرد: مقایسه آمارهای قبولی و کسب رتبه ها در کنکور نشان می دهد که خوشبختانه شرایط قبولی و کسب رتبه های دو رقمی و سه رقمی در استان افزایش یافته است.

,

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: همه شرایط برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری و غیر حضوری آماده شده که در مناطق روستایی و کم تراکم، مدارس بازگشایی می شوند.

,

معاون آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: مابقی مدارس شهری و تراکم بالا نیز مهر امسال به صورت مجازی آغاز می شود و سپس با توجه به تصمیم ستاد کرونا و شرایط، بازگشایی می شوند.

,

بازگیران اظهار داشت: در حال حاضر ۴۵۰ مدرسه در روستای استان دسترسی به اینترنت ندارند که اغلب مدارس با تراکم بسیار کم بوده که از طریق درسنامه، سی دی و یا حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی، دروس لازم ارائه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه