اخبار داغ

منازلی که به دلیل نبود اعتبارات نیمه‌تمام مانده بود؛

طعم شیرین خانه‌دار شدن مددجویان بهزیستی به همت بنیاد علوی/ ۳۵ باب مسکن نیمه‌تمام مددجویان در رشتخوار تکمیل می‌شود

طعم شیرین خانه‌دار شدن مددجویان بهزیستی به همت بنیاد علوی/ ۳۵ باب مسکن نیمه‌تمام مددجویان در رشتخوار تکمیل می‌شود
به همت نهاد پیشرفت و آبادانی رشتخوار، "بنیاد علوی" با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ۳۵ پروژه‌ مسکن مددجویی نیمه‌تمام در رشتخوار تکمیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ یکی از اولویت های مهم بهزیستی ساخت منازل مسکونی برای مددجویان و خانواده های دارای معلولان جسمی، حرکتی است، اقدامی که چند سال با توجه به نبود اعتبارات باعث عقب ماندگی در ساخت منازل مددجویان بهزیستی در رشتخوار شده بود، معضلی که اکنون با ورود و تلاش مجموعه بنیاد علوی در رشتخوار در حال مرتفع شدن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


شهرستان رشتخوار بیش از 320 معلول ذهنی، جسمی – حرکتی، نابینا و کم‌بینا را در دل خود جای داده است، طرح ساخت مسکن مددجویان می تواند کمک بزرگی در شرایط بد اقتصادی کنونی به خانواده های دارای معلول و تحت پوشش بهزیستی باشد.



35 منزل مددجویی در رشتخوار تکمیل می شود/ یک میلیارد و 100 میلیون اعتبار بنیاد علوی برای تکمیل منازل نیمه تمام مددجویان در شتخوار

علی راسخی رئیس بهزیستی رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با برنامه ریزی شکل گرفته در جهت بهره مندی مددجویان تحت پوشش این نهاد از واحد های مسکونی، گفت: به همت نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان رشتخوار، بنیاد علوی که زیر مجموعه بنیاد مستضعفان است، بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مددجویی نیمه‌تمام در رشتخوار اختصاص پیدا کرد.

,
,
,
, ,
,
, 35 منزل مددجویی در رشتخوار تکمیل می شود/ یک میلیارد و 100 میلیون اعتبار بنیاد علوی برای تکمیل منازل نیمه تمام مددجویان در شتخوار,
,
,

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این کمک‌ها در راستای اقدامات جهادی نهادهای حاکمیتی در زمینه‌ی محرومیت‌زدایی انجام می‌شود، یادآور شد: بر اساس توافق انجام شده با بنیاد علوی، این کمک در چهار مرحله به حساب مشارکت‌های مردمی شهرستان رشتخوار واریز می‌شود.

,
,
, ,


اهدای کارت هدیه و تهیه جهیزیه مددجویان از دیگر اقدامات بنیاد علوی در رشتخوار بوده است

وی با اشاره به اینکه در اولین مرحله این کمک‌ها به استعداد ۲۵۰ میلیون تومان هفته گذشته به حساب مشارکت‌های مردمی واریز شده است، تصریح کرد: مقرر است کل این کمک‌ها برای تکمیل ۳۵ واحد مسکونی نیمه‌تمام با اولویت خانواده‌های دو معلول و بیشتراز دو معلول هزینه شود.

,
, اهدای کارت هدیه و تهیه جهیزیه مددجویان از دیگر اقدامات بنیاد علوی در رشتخوار بوده است,
,
,

رئیس اداره بهزیشتی رشتخوار در خصوص سایر کمک‌های این بنیاد به مددجویان بهزیستی افزود: پیش از این نیز بنیاد علوی ۲۵۴ میلیون تومان برای تهیه جهیزیه مددجویان آماده ازدواج و تحت پوشش بهزیستی کمک کرده است.
 

,
,

راسخی در پایان اظهار داشت: همچنین تخصیص ۱۰۰۰ قطعه کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی و تعداد قابل توجهی سبد غذایی، از دیگر کمک‌های این بنیاد به مددجویان رشتخواری می‌باشد، که پیش از این در سطح شهرستان رشتخوار دنیال شده است.





هدف بنیاد علوی محرومیت زدایی در مناطق کم برخودار است


محمد تابنده دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی رشتخوار با تاکید بر هدف بنیاد علوی در راستای محرومیت زدایی در مناطق کم برخودار اذعان داشت: با اعلام نهاد بهزیستی شهرستان مبنی بر نیمه تمام ماندن 35 واحد مسکونی مدجویان بهزیستی تحت پوشش در این شهرستان برنامه تخصیص اعتبار از سوی نهاد پیشرفت و ابادانی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان در دستور کار قرار گرفت.

وی با تاکید بر تلاش بنیاد علوی در جهت اتمام این واحدهای مسکونی، گفت: امیدواریم تا با اعتبار در نظر گرفته شده به زودی شاهد اتمام این پروژه های نیمه تمام که با مشکلات مالی در گذشته مواجه شده بود. باشیم.





انتهای پیام/

,
,
,
, ,
,
,
, هدف بنیاد علوی محرومیت زدایی در مناطق کم برخودار است,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه