اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد اردبیل خبرداد:

برگزاری شور عاطفه ها با شعار « با هم مشق محبت بنویسیم » در اردبیل

برگزاری شور عاطفه ها با شعار « با هم مشق محبت بنویسیم » در اردبیل
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از برگزاری شور عاطفه ها با شعار « با هم مشق محبت بنویسیم » در استان خبرداد و گفت: سال گذشته بیش از ۴ میلیارد تومان جمع آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، از برگزاری شور عاطفه های در استان اردبیل خبرداد و گفت: امسال شور عاطفه ها در آستانه بازگشایی مدارس با شعار « با هم مشق محبت بنویسیم » در استان اردبیل اجرا می شود

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,
 
,
وی گفت: شور عاطفه ها امسال نیز طبق سالهای گذشته با همکاری صدا و سیما ، بسیج  و آموزش و پرورش  از امروز ۲۰ شهریور ماه تا ۱۱ مهرماه  بصورت غیر حضوری  و با هدف تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت در حوزه تامین نیازهای تحصیلی با روش های غیر حضوری  انجام می شود.
,
 
,
دشتی در ادامه سخنان خود به آمار خانوارهای حت پوشش کمیته امداد در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در سطح استان اردبیل ۴۱ هزار خانوار بالغ بر ۸۶هزار نفر  تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند  که از این تعداد ۱۴هزار و پانصد نفر دانش اموز هستند.
,
 
,
 وی با بیان اینکه ۵۰۰ دانشجو نیز تحت پوشش کمیته امداد هستند گفت: امیدواریم  بتوانیم با کمک خیرین  و موسسات خیریه  نیازهای این افراد مستعد را تامین کنیم 
,
 
,
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) به کمک های مردمی خیرین و نیکوکاران در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته در جشن نیکوکاری  بالغ بر ۴میلیارد و دویسیت میلیون تومان  کمک های خیرین و نیکوکاران در راستای تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان  جمع آوری شد.
,
 
,
وی به شیوه های کمک خیرین اشاره کرد و گفت: مردم می توانند کمک های نقدی خود  می توانند با برقراری ارتباط از طریق سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ اعلام آمادگی کرده و یا با مراجعه به سامانه پرداخت آنلاین  #۰۴۵*۸۸۷۷*  در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه