اخبار داغ

با همت خیرین شاهرودی؛

۱۳ زندانی بی بضاعت به آغوش خانواده بازگشتند

۱۳ زندانی بی بضاعت به آغوش خانواده بازگشتند
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان سمنان از همت خیرین شاهرودی برای آزادسازی 13 زندانی بی بضاعت و کمک به بازگشت آنان به آغوش خانواده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ امید کهربایی مدیرکل زندان‌های سمنان صبح امروز در حاشیه مراسم آزاسازی زندانیان در زندان شاهرود گفت: سه نفر از شهروندان نیکوکار شاهرودی با کمک 150 میلیون تومانی خود زمینه آزادسازی 13 نفر از زندانیان بی بضاعت را فراهم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی افزود: این خیرین در تماس با مسئولان زندان شاهرود، نیت خود را برای آزادسازی زندانیان بی بضات جرائم عمد و بازگرداندن آنان به آغوش خانواده اعلام کردند، و بعلت اینکه این زندانیان در زمره گروه هدف ستاد دیه که شامل زندانیان جرائم غیرعمد می باشد، قرار ندارند و بدون کمک خیرین در زندان ماندگار خواهند شد.

,

مدیرکل زندان‌های سمنان با بیان اینکه تعدادی از زندانیان استان به دلیل محکومیت های رد مال در زندان به سر می برند خاطرنشان کرد: این مددجویان به واسطه اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی، متنبه شده و مسیر درست را برای ادامه زندگی انتخاب کرده اند، اما متاسفانه به دلیل فقر و ناتوانی مالی، قادر به رد مال و یا پرداخت مبلغ مورد شکایت نبودند.

,

, ,

وی اضافه کرد: مددکاران زندان های استان پس از اطمینان از اصلاح این دسته از مددجویان، فهرستی از مشخصات آنان را برای اختصاص کمک های خیرین تهیه و به روزرسانی می کنند.

,

کهربایی در تشریح آزادسازی 13 زندانی در شاهرود گفت: خوشبختانه نیت این سه خیر شاهرودی از ابتدا آزادسازی این گروه از زندانیان بود، زیرا اعتقاد براین است که هر انسانی در زندگی مرتکب خطا می شود و وظیفه جامعه است که دست آنها را بگیرد و برای هدایت به مسیر درست زندگی یاری شان دهد، ضمن آنکه شادمان ساختن دل فرزندان آنها در این روزهای دشوار از هر عمل خیری بالاتر است.

,

مدیرکل زندان‌های استان سمنان تصریح کرد: این خیرین کمک های خود را به شماره حساب انجمن حمایت زندانیان شاهرود واریز کردند و طی هماهنگی صورت گرفته با مراجع محترم قضایی و پس از اخذ رضایت شاکیان، این زندانیان صبح امروز آزاد شدند و به کانون خانواده بازگشتند.

,

انتهای یپام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه