اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد؛

کشف ۱۸دستگاه ماینر و کارت گرافیکی غیرمجاز در میاندوآب

کشف ۱۸دستگاه ماینر و کارت گرافیکی غیرمجاز در میاندوآب
فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب از کشف ۱۸دستگاه کارت گرافیک به ارزش چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد :ماموران ایست و بارزسی شهید محمد نژاد میاندوآب در حین کنترل خودروهای عبوری محور”میاندوآب-تبریز” حین کنترل خودورهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: پس از توقف خودرو و بارزسی از آن تعداد ۶دستگاه کارت گرافیک ماینر کشف وضبط شد.

,

وی گفت: همچنین در پی دریافت خبری مبنی براستفاده غیرمجاز از برق و نگهداری دستگاه تولید ارز دیجیتال در یکی از روستاهای شهرستان، ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی در محل حاضر و در ادامه موفق به کشف و ضبط ۱۲دستگاه کارت گرافیک ماینر شدند.

,

رستم پور با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام مکشوفه چهارمیلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در رابطه با این عملیات ها یک دستگاه اتوبوس مسافربری توقیف و دو نفر متهم دستگیر وپس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیرمراحل قانونی تحویل مقام محترم قضایی شد.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: استفاده از دستگاههای استخراج ارز دیجیتال ،نیازبه مصرف برق زیادی داشته بنابراین افراد سودجو که با استفاده از انشعاب غیرمجاز برق، اقدام به فعالیت غیرقانونی کنند ب ابرخورد قاطع و قانوپی پلیس روبرو خواهند شد.

,

وی تصریح کرد: مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ سراسرکشور نامی آشنا برای همه اقشار جامعه برای دریافت نیازهای پلیسی و همکاری اطلاعاتی شهروندان ،بصورت شبانه روز آماده به خدمت می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه