اخبار داغ

وزیر علوم:

بازگشایی دانشگاه ها مشروط به مصوبه ستاد مقابله با کرونا است

بازگشایی دانشگاه ها مشروط به مصوبه ستاد مقابله با کرونا است
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از آمادگی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور برای آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت که البته زمان بازگشایی دانشگاه ها برای حضور فیزیکی دانشجویان با مصوبه و صلاحدید ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمدعلی زلفی گل» روز شنبه اظهار داشت: در خصوص تاریخ و چگونگی آغاز بکار دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، تابع تصمیمات و اعلام نظر ستاد ملی کرونا هستیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: اولویت ما در این زمینه بازگشایی و فعالیت تدریجی دانشگاه هاست به نحوی که دانشجویانی که پایان نامه آنها به تصویب رسیده و پس از آن دانشجویان مقطع دکترا، ارشد و کارشناسی به ترتیب بتوانند فعالیت های آموزشی خود در دانشگاه ها را به صورت حضوری آغاز کرده و انجام دهند.
,
 
,
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: از سوی دیگر، وزارت بهداشت نیز کار واکسیناسیون دانشجویان را به صورت یک اولویت در دستور کار قرار داده و وزارت علوم نیز تمامی امکانات لازم برای همکاری در راستای تسریع این روند تا انجام کامل واکسیناسیون دانشجویان را بکار گرفته است.
,
 
,
زلفی گل تاکید کرد: دانشگاه های کشور نیز مراکز درمانی(درمانگاه ها) خود را آماده کرده اند و به محض اینکه وزارت بهداشت واکسن کرونا را در اختیار دانشگاه ها قرار دهد، کار واکسیناسیون دانشجویان را با استفاده از ظرفیت های مجموعه وزارت علوم و دانشگاه انجام می دهیم.
,
 
,
وی به برنامه های خود در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز اشاره کرد و اظهار داشت: هدفمندکردن آموزش و پژوهش، کاربردی کردن تحقیقات و تحقق مرجعیت علمی و دیپلماسی علمی یکی از اهداف و برنامه های محوری این وزارتخانه در دولت سیزدهم است. 
,
 
,
به گفته او، باید ظرفیت و توانمندی دانشگاه های کشور به سمت و سوی نیازهای جامعه هدایت شود و این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه