اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

افزایش پایگاههای واکسیناسیون در دستور کار بسیج سازندگی قرار دارد

افزایش پایگاههای واکسیناسیون در دستور کار بسیج سازندگی قرار دارد
سردار زهرایی از استفاده از ظرفیت بالای بسیج و گروههای جهادی در واکسیناسیون، کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا و تغسیل اموات کرونایی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ دوم محمد زهرایی بعد از ظهر شنبه در جلسه وبیناری با فرماندهان نواحی مقاومت بسیج سپاه شهرستان‌های آذربایجان غربی با اشاره به این که فلسفه ایجاد بسیج تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا نیز یک تهدید است که می‌توان با توان بسیج به فرصت تبدیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان این که سه هزار طلبه بسیجی و جهادی در امر تغسیل و تدفین اموات کرونایی در کشور مشارکت کردند افزود: افزایش پایگاه‌های واکسیناسیون در کشور در دستور کار بسیج سازندگی قرار دارد و در آذربایجان غربی نیز در ۲۴۴ پایگاه واکسیناسیون، کمک‌های نیروی انسانی برای تسریع در واکسیناسیون توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: نهضت کمک مومنانه با محوریت خدمت مومنانه باید با قوت ادامه داشته باشد و خانوارهای کم بضاعت آسیب دیده از کرونا نیز مورد توجه جدی قرار گیرند.
,
 
,
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به این که در هر عرصه‌ای که نظام اسلامی احساس نیاز کند بسیج آماده ارائه خدمات به مردم شریف ایران اسلامی است گفت: آموزش هفت هزار تن از بسیجیان برای غربالگری کرونایی در استان، برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی با حضور ۹۶ هزار تن از بسیجیان از مهمترین اقدامات برای مقابله با کرونا در استان است.
,
 
,
سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری احداث بیمارستان صحرایی و سالن‌های ورزشی برای اسکان بیماران کرونایی و آماده سازی بیش از ۲ هزار تخت نقاهتگاهی و تولید روزانه بیش از ۳۰۰ هزار ماسک در استان از دیگر اقدامات مهمی برای دفاع از سلامت مردم و مقابله با کرونا در استان عنوان کرد.
,
 
,
همچنین با حضور سردار سرتیپ دوم زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تفاهم نامه همکاری بسیج سازندگی استان با شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی حوزه آب در مناطق روستایی و کم برخوردار به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان امضا شد.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور همچنین با خانواده شهید فیض ا.. اسماعیل زاده شهید مدافع سلامت شهرستان ارومیه نیز دیدار و از صبر و ایثار این خانواده شهید تجلیل کرد.
,
 
,
سردار زهرایی در این دیدار گفت: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس نوین در حال حاضر مقابله با ویروس منحوس کرونا است و شهدای عرصه سلامت از پیش قراولان این عرصه محسوب می‌شوند.
,
 
,
با حضور سردار زهرایی مرکز واکسیناسیون ثابت شهید رضا نظری نیزافتتاح شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه