اخبار داغ

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان خبر داد؛

رکود در بازار لوازم خانگی استان زنجان

رکود در بازار لوازم خانگی استان زنجان
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان با اشاره به اینکه قیمت‌ لوازم خانگی در ۳ سال گذشته چندین برابر افزایش یافته است گفت: با توجه به شرایطی که در استان حاکم بوده بازار لوازم خانگی در رکود کامل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به وضعیت بازار لوازم خانگی اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در چند سال گذشته اتفاق افتاده کاهش قیمت لوازم خانگی تقریبا به این زودی اتفاق نمی افتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با تاکید براینکه توان مردم در خرید لوازم خانگی به دلیل بالا بودن قیمت‌ها بسیار پایین است تصریح کرد: بازار خرید فروش لوازم خانگی در استان زنجان بسیار ضعیف است.

,

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان با تاکید براینکه در حال حاضر رکود در بازار لوازم خانگی حاکم شده است عنوان کرد: مردم استان زنجان لوازم خانگی ضروری را خرید می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه بازار لوازم خانگی نیز همانند بازار سایر اقلام رونق ندارد بیان داشت: بالا رفتن قیمت اجازه بهای نیز بر افزایش قیمت لوازم خانگی تاثیر گذاشته است.

,

احمدی با اشاره به اینکه قیمت لوازم خانگی در استان زنجان نیز همانند سایر استانها به شدت افزایش یافته است گفت: به عنوان مثال قیمت یک نوع یخچال در مدت چند سال گذشته از ۳ میلیون تومان به ۱۲ میلیون تومان افزایش یافته که این میزان افزایش قیمت‌ها از توان خانوارها خارج است.

,

وی با اشاره به اینکه رکود بازار لوازم خانگی مغازه‌داران اجاره‌نشین را با مشکل مواجه کرده است بیان داشت: متاسفانه قیمت لوازم خانگی در استان زنجان نوسان دارد و هنوز قیمت‌ها به ثبات واقعی نرسیدند که این موضوع نیز به دلایل مختلفی بستگی دارد.

,

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان در ادامه با تاکید بر وضعیت استان زنجان در خصوص عرضه کالای قاچاق لوازم خانگی بیان کرد: کالای قاچاق لوازم خانگی در استان بسیار کاهش یافته است.

,

وی با بیان اینکه قیمت کالاهای داخلی به دلیل افزایش هزینه‌های تولید به شدت بالا رفته است ابراز کرد: بیشتر کالاهای لوازم خانگی که در بازار استان زنجان عرضه می‌شود وارداتی است.

,

احمدی همچنین به وضعیت احتکار کالا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امسال موردی از احتکار کالا در استان زنجان وجود نداشته و احتکار کلا به شدت کاهش یافته است.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه