اخبار داغ

نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی:

مطالبه مردم برای تغییر مدیران ناکارآمد در خراسان جنوبی پیگیری خواهد شد/ هفته جاری در خصوص انتخاب استاندار به جمع بندی می رسیم

مطالبه مردم برای تغییر مدیران ناکارآمد در خراسان جنوبی پیگیری خواهد شد/ هفته جاری در خصوص انتخاب استاندار به جمع بندی می رسیم
نخعی گفت: مطالبه مردم خراسان جنوبی تغییر مدیران غیرپاسخگو و ناکارآمد است و ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این مطالبه مردمی را پیگیری خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مصطفی نخعی،نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خاورستان با اشاره به اینکه در سفر روز گذشته رئیس جمهور به خراسان جنوبی هیچ گونه صحبت در خصوص انتخاب استاندار  مطرح نشده، اظهار کرد: تاکنون در این زمینه با نمایندگان استان جلساتی داشته ایم اما هنوز جمع بندی خاصی صورت نگرفته است که پیشنهادات خود را به وزارت کشور ارائه بدهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان ,

وی در ادامه پیرامون اخبار و شایعات منتشر شده مبنی بر عدم تمایل نمایندگان مجلس بر تغییر و تحول مدیران استانی در خراسان جنوبی، تصریح کرد: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز هیچ اصراری بر استفاده از مدیران فعلی ندارند و اگر جایی مدیرانی به صورت جهادی در راستای منافع مردم خدمت کردند برای هر دولتی باشد حمایت خواهند شد و فرق ندارد.

,

نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اما به هیچ توافقی بین نمایندگان برای عدم تغییر مدیران شکل نگرفته است و این شایعات واقعیت ندارد.

,

نخعی با تأکید بر اینکه مدیرانی که نتوانسته اند در راستای منافع مردم و استان گام موثری بردارند و عملکرد مناسبی نداشتند باید تغییر کنند، افزود: در این راستا مطالبه مردم نیز تغییر مدیران غیرپاسخگو و ناکارآمد است و ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این مطالبه مردمی را پیگیری خواهیم کرد و در این زمینه اقدام می کنیم.

,

وی در پایان با بیان اینکه تصمیم تغییر استاندار بر عهده دولت است، تصریح کرد: در این زمینه بدون جمع بندی با سایر نمایندگان استان اظهارنظر نمی کنم  و پس از  جمع بندی و هماهنگی و  اعلام به وزارت کشور اظهارنظر خواهم کرد.

,

نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می شود در هفته جاری در خصوص انتخاب استاندار خراسان جنوبی با نمایندگان به جمع بندی برسیم.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه