اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

دلالان قیمت میلگرد را به ۲ برابر افزایش دادند/ پروژه‌های مسکن ملی با مشکل تامین میلگرد روبرو هستند

دلالان قیمت میلگرد را به ۲ برابر افزایش دادند/ پروژه‌های مسکن ملی با مشکل تامین میلگرد روبرو هستند
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، قیمت میلگرد را مشکل فعلی طرح اقدام ملی مسکن بیان کرد و گفت: قیمت واقعی هر کیلوگرم میلگرد، کمتر از ۱۰ هزار تومان است در حالی که این میزان با دلالی به ۲۰ هزار تومان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود بیات‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در زنجان فعال است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی در خصوص مشکل تامین سیمان برای پروژه‌ها خاطرنشان کرد: مشکلاتی در تامین سیمان برای ادامه احداث پروژه‌ها وجود داشت اما رفته‌رفته این مشکل حل می‌شود.

,

بیات‌منش، قیمت میلگرد را مشکل فعلی طرح اقدام ملی مسکن بیان کرد و گفت: قیمت واقعی هر کیلوگرم میلگرد، کمتر از 10 هزار تومان است در حالی که این میزان با دلالی به 20 هزار تومان رسیده است.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد: امیدواریم افزایش قیمت میلگرد با ورود جدی دستگاه‌های نظارتی و تعزیرات حکومتی و با تدابیر سازمان صمت، مرتفع شده و به قیمت واقعی خود برگردد تا هزینه‌های ساخت واحدهای مسکن ملی نیز بالا نرود.

,

وی، تعداد پروژه‌های مسکن ملی در استان زنجان را بیش از ۱۵ هزار واحد برشمرد و اظهار کرد: 9 درصد واحدهای طرح اقدام ملی مسکن کشور در استان زنجان بوده و زمین مورد نیاز برای ساخت تمام این واحدها تامین شده است.

,

بیات‌منش با اشاره به دریافت آورده نقدی از متقاضیان خاطرنشان کرد: تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن با تصویب شورای پول و اعتبار به 250 میلیون تومان افزایش یافت و تسهیلات بعد از دریافت قسط سوم از متقاضیان، کارسازی می‌شود.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در خصوص نحوه دریافت هزینه زمین از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن گفت: زمین‌ها به 2 صورت در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

,

وی اظهار کرد: بخشی از زمین‌ها به صورت رایگان و ۹۹ ساله و بخشی دیگر نیز به صورت فروش اقساطی و با قیمت کارشناسی روز در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

,

بیات‌منش با بیان اینکه متقاضیان ۱۰ سال فرصت برای پرداخت قیمت زمین واحدها دارند، خاطرنشان کرد: دریافت هزینه زمین به صورت اقساطی و 2 سال بعد از ساخت واحدها آغاز شده و طی 8 سال از متقاضیان دریافت خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه