اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:

سه زمین‌لرزه پیاپی بامداد امروز کوخرد، خوشبختانه خسارت نداشت

سه زمین‌لرزه پیاپی بامداد امروز کوخرد، خوشبختانه خسارت نداشت
حسن زاده گفت: وقوع سه زمین‌لرزه پیاپی که در مدت زمان کمتر از دو ساعت از ساعت یک و ۲۵ دقیقه بامداد امروز یکشنبه با قدرت ۴ ، ۳٫۸ و ۴٫۱ ریشتر حوالی کوخرد در غرب هرمزگان را لرزاند خسارتی در پی نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ مهرداد حسن زاده ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: سه زمین لرزه در ساعات یک و ۲۵ دقیقه، یک و ۵۰ دقیقه و سه و ۱۵ دقیقه بامداد امروز یک شنبه ۲۱ شهریورماه با قدرت به ترتیب  ۴ ، ۳٫۸ و ۴٫۱ ریشتر حوالی کوخرد در غرب هرمزگان را لرزاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: در همان دقایق اولیه وقوع این زمین لرزه ها  تیم های ارزیاب و امدادی به منطقه اعزام شدند که خوشبختانه خسارتی تا کنون اعلام نشده اما به دلیل احساس این زمین لرزه ها در منطقه موجب ترس و دلهره اهالی شده است.

,

حسن زاده ادامه داد: طبق اعلام موسسه ژئوفیزیک مرکز زلزله نگاری کشور این زمین لرزه ها به ترتیب زمان وقوع در عرض جغرافیایی ۲۷٫۳۰، ۲۷٫۴۴ و ۲۷٫۳۶ ، طول جغرافیایی ۵۴٫۶۸، ۵۴٫۷۲ و ۵۴٫۶۹ و عمق ۱۶،  ۱۱ و هفت کیلومتری به وقوع پیوسته است.

,

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان بیان کرد: زمین لرزه نخست در ۳۰ کیلومتری کوخرد، ۳۳ کیلومتری بستک و ۵۰ کیلومتری جناح بوده و زمین لرزه دوم نیز  در ۴۴ کیلومتری بستک، ۴۵ کیلومتری کوخرد و ۴۶ کیلومتری لار به وقوع پیوسته است.

,

وی خاطر نشان کرد: همچنین آخرین زمین لرزه تا کنون در این منطقه  در ۳۵ کیلومتری کوخرد، ۳۶ کیلومتری بستک و ۵۰ کیلومتری لار به وقوع پیوسته است.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه